کد خبر : 727
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1392 - 11:55

بازدید سرزده شهردار تبریز از منطقه ۹

بازدید سرزده شهردار تبریز از منطقه ۹

آی نیوز – شهردار در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۹ تبریز شهرک خاوران را فرصت منحصر بفرد سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار تبریز به صورت سرزده از شهرداری منطقه ۹ تبریز بازدید به عمل آورد و از نحوه خدمت رسانی به شهروندان تبریزی در این منطقه از نزدیک باخبر شد.
دکتر صادق نجفی در جلسه ای که با مدیران و معاونین در این منطقه برگزار کرد با برشمردن موقعیت ممتاز جغرافیایی شهرک خاوران بعنوان فرصت منحصر بفرد سرمایه گذارن، گفت: پتانسیل های سرمایه گذاری در خاوران فراهم است و قابلیت توسعه سریع و همچنین جذب سرمایه ها و مشارکت ها از ویژگی عمده آن به شمار می رود و بایستی توجه داشت بزرگترین راهکار توسعه در این شهرک با استفاده از توان بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود.
وی  افزود:برپایی امکانات شهری و زیرساختهای آن از قبیل آب و برق و گاز و امکانات مخابراتی در جهت توسعه رشد این شهرک باید به اولویت اول تبدیل شود تا شاهد رونق هرچه بیشتر ساخت و ساز و تکمیل این شهرک باشیم.
دکتر نجفی هم چنین با اشاره به دوری منطقه و بعد مسافتی شهرداری منطقه ۹ که در فاصله چند کیلومتری از مرکز واقع گردیده توجه به تکریم ارباب رجوع را متذکر و خواستار جلب رضایت حداکثری مراجعین با لحاظ امر تکریم ارباب رجوع، مسافت نسبتاً دوری را که اشخاص برای انجام امور اداری به منطقه طی می کنند یادآور و در این خصوص سفارش ویژه ای ارایه نمود.
شهردار تبریز در پایان  با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و زمستان گفت :برای کارکنان زحمت کش شهرداری در این ایام سرد که همراه با ریزش های شدید برف و زحمت مضاعف کلیه پرسنل شهرداری در این مساله را فراهم آورده بود خبرهای خوشی در راه است که به زودی اعلام خواهد کرد.
گفتنی است   شهردار تبریز بعد از تشکیل جلسه ای که در جمع سرپرست  و معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۹  برگزار شدضمن استماع گزارش شهردار  و معاونین منطقه از شرایط موجود و پروژه های در دست اقدام، از پروژه بزرگ و در حال احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی خاوران که در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع و با زیر بنای ۸ هزار متر مربع  مجهز به فرهنگسرا، آمفی تئاتر، کتابخانه و سالن های ورزشی، استخر سرپوشیده، سالن بدن سازی، مهمان سرا و ساختمان اداری ،پارک ،بوفه سنتی و پارکینگ  بازدید و از مراحل پیشرفت فیزیکی این مجتمع بزرگ بعنوان بزرگ ترین پروژه  ماندگار فرهنگی، ورزشی در شمال غرب کشور دیدن کرد .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.