کد خبر : 738
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:15

دبیری: برنامه محوری اساس کار شورای شهر و شهرداری تبریز است

دبیری: برنامه محوری اساس کار شورای شهر و شهرداری تبریز است

 

 

 

آی نیوز – رییس شورای اسلامی شهر تبریز برنامه محوری و تکیه بر این اصل را سیاست اصلی و راهبردی شهرداری و شورای اسلامی شهر در اداره و توسعه تبریز دانست.

به گزارش آی نیوز، دکتر دبیری که در نشست امروز صبح هم اندیشی شهرداران اسبق تبریز و مدیریت شهری سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: این رویه در زمان شورای سوم تبریز آغاز شده و در دوره فعلی نیز تمامی اعضای شورا و شهردار تبریز با تکیه بر این هدف انجام وظیفه خواهند کرد.
وی تدوین برنامه پنج ساله برای شهرداری تبریز را محصول همین تفکر و اعتقاد دانست و افزود: اعتقاد به ثبات مدیریت که در طول دوران شورای سوم نیز حاکم بود در این دوره نیز مشی شورای چهارم خواهد بود و همه اعضای شورای اسلامی شهر ضمن حمایت قاطع از شهرداری و برنامه های آن که نمود این حمایت در تفویض اختیارات کلان به شهردار به اثبات رسیده ، به دنبال تحقق اهداف مورد نظر خواهند بود و در این راه تنها به عنوان ناظری قوی و جدی بر فعالیت ها و عملکردهای شهرداری عمل خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور شهرداران اسبق تبریز در یک نشست هم اندیشی مشترک با مدیریت شهری فعلی ، ابتکار شهردار تبریز در برپایی این نشست را ستود و افزود: شهرداران اسبق ، منادیان توسعه و تحول تبریز هستند و هرچه که امروز در جای جای تبریز به الحاظ کالبد شهری و مظاهر توسعه دیده می شد محصول خدمات و تلاش های این عزیزان است.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال تلاش برای تدوین بودجه ای هدفمند واقعی مبتنی ر نیازهای شهر و شهروندان و نیز طراحی و پیش بینی پروژه های بزرگ شهری را دو هدف مهم شرا و شهرداری در دوره مدیریت فعلی اعلام کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.