کد خبر : 7413
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1396 - 17:25

نمایشگاه نوروزانه شهرداری منطقه دو گشایش یافت

نمایشگاه نوروزانه شهرداری منطقه دو گشایش یافت

شهریارنیوز: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و…

آی نیوز: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه بهار طبیعت با عنوان نوروزانه گشایش یافت.

آی نیوز: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه بهار طبیعت تحت عنوان ” نوروزانه” از سوی این منطقه گشایش یافت. 

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز،  با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و باقر خوشنواز شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سال نو تحت عنوان “نوروزانه” گشایش یافت.

این نمایشگاه به منظور آشنائی گردشگران با محصولات دستی کهن شهر تبریز در بلوار ۲۹ بهمن بعنوان اصلی ترین مسیر عبوری مسافرین و میهمانان، با به نمایش گذاشتن محصولات دستی بانوان شامل لباس محلی و کیف و کفش، عروسک های بافتنی و قلاب بافی، معرق کاری و فرش، نقاشی ویترای و تابلو و… ترتیب یافته از سوی حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه دو؛ از ۲۷ اسفندماه ۹۶ تا ۱۲ فروردین ۹۷ در ابتدای شهرک زعفرانیه از سوی راهنمائی و در طبقه همکف ساختمان اطلاع رسانی و گردشگری شهرداری منطقه دو تبریز، در غرفه های متعدد برای بازدید عموم علاقمندان به نمایش گذاشته شده است. 

image

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.