کد خبر : 749
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:47

پیشنهاد طرح حمایت ۳۰ میلیارد ریالی شورای شهر تبریز از رسانه‌ها

پیشنهاد طرح حمایت ۳۰ میلیارد ریالی شورای شهر تبریز از رسانه‌ها

آی نیوز –  عضو هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز از ارائه طرحی در ۱۴ بند به منظور حمایت از فعالان حوزه رسانه به شورا خبر داد و گفت: برای این طرح اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است .

 دکتر علی شیاری در گفتگو  با خبرنگاران اظهار کرد: در طرحی در ۱۴ بند و به منظور حمایت از فعالان حوزه رسانه در قالب خبرگزاری‌ها، نشریات، روزنامه‌ها به شورا ارائه شده که با تصویب آن فعالان این عرصه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد .
عضو هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز  افزود: برای این طرح اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که بر اساس طرح پیش بینی شده که بندهای آن از سوی سه تشکل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، خانه مطبوعات و انجمن مدیران مسئول تدوین و به کمسیون فرهنگی شورا ارائه شده است .
وی با اشاره به اینکه در این طرح تمام فعالان این حوزه و خبرنگاران لحاظ شده است، گفت: واگذاری دفاتری به نشریات، سرپرستان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری و محلی در مجموعه‌های بهشتی به صورت اجاره که تا زمان فعالیت رسانه ادامه خواهد داشت و با توقف آن به هر دلیلی از توقیف و سلب امتیاز و … این دفتر به شهرداری عودت داده خواهد شد .
شیاری بحث چاپ، لیتوگرافی و هزینه پرسنل را مهم‌ترین هزینه‌های یک نشریه دانست و گفت: برای موضوع چاپ نیز مجموعه چاپخانه زیر نظر شهرداری در نظر گرفته شده تا خدمات چاپ رایگان نشریات را به اصحاب رسانه ارائه دهد .
عضو هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز برپایی جشنواره مطبوعات محلی، توزیع نشریات استان در اماکن خاص، مشارکت دادن این بخش در تمام برنامه‌های فرهنگی را از دیگر بندهای این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح به منظور ارتقاع سطح رسانه‌ای استان از سوی کمسیون فرهنگی شورا تدوین و تهیه شده است .وی نهایت این طرح را جامع عمل پوشیدن به آرزوی دیرینه اصحاب رسانه مبنی بر انتشار روزنامه‌ای سراسری در آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.