کد خبر : 7497
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 6:50

استقبال مسافرین و گردشگران از ایستگاه نوروزی بوستان کریمی مراغه‌ای

استقبال مسافرین و گردشگران از ایستگاه نوروزی بوستان کریمی مراغه‌ای

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با توجه به اجرای…

آی نیوز: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با توجه به اجرای برنامه های متنوع و ارایه خدمات ویژه در ایستگاه نوروزی پارک مسافر استاد کریمی مراغه ای، شاهد استقبال بسیار خوب مسافرین و گردشگران از این ایستگاه هستیم.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز ،  علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : در آستانه فرا رسیدن عید نوروز ، شهرداری منطقه ۷ تبریز طی برنامه  زمان بندی شده و با اجرای برنامه های متنوع به استقبال فصل بهار رفته است .

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های نوروزی در این منطقه گفت:  با توجه به اینکه این منطقه جزو یکی از ورود یهای اصلی شهر تبریز است و مسافرین زیادی از این مسیر وارد شهر تبریز خواهند شد برنامه های زیبا سازی ورودی شهر و نیز برپایی ایستگاه نوروزی برای راهنمایی و خدمت رسانی به آنان به اجرا گذاشته شده است .

شهردار منطقه افزود: استقرار کیوسک های اطلاع رسانی مجهز به نقشه و راهنمای گردشگری اماکن تاریخی ، فرهنگی و تفریحی تبریز ، چیدن سفره های هفت سین ، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت با مشارکت سازمان هلال احمر ، اسکان رایگان میهمانان نوروزی در محل خانه سلامت اندیشه و … از جمله برنامه های تدارک دیده  شده این شهرداری در راستای استقبال از فصل بهار است .

 فرخی تصریح کرد: فضاسازی سطح منطقه با محوریت بهار ، نصب المان های نوروزی ، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان های محلی از دیگر فعالیت های این شهرداری محسوب می شود .

وی اظهار داشت:  در محل ایستگاه  نوروزی بوستان کریمی مراغه ای مسافرین عزیز می توانند از امکاناتی نظیر لباس شویی ، محل مناسب ظرف شویی ، آب جوش و … استفاده نمایند ،همچنین نماز خانه ها، سرویس های بهداشتی موجود در بوستان ها ی سطح منطقه نیز جهت استفاده مسافرین تجهیز و آماده سازی شده است .

وی  در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های صورت گرفته توسط این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت :  طرح استقبال از بهار این شهرداری به صورت زمان بندی شده در قالب پاکسازی ،جمع آوری زباله و نخاله  ، رفت و روب ، لکه گیری آسفالت ، ترمیم و رنگ آمیزی جداول ، دیوارها و همچنین حذف موانع فیزیکی ، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل های بهاری ، رسیدگی به مبلمان شهری ، هرس زمستانی و نور پردازی های متنوع در سطح منطقه صورت گرفته است .

گفتنی است ایستگاه نوروزی واقع در پارک کریمی مراغه ای آماده پذیرایی از مسافرین و میهمانان نوروزی است .

image

image

image

image

image

image

image image

image

image

image

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.