کد خبر : 7521
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 9:31

مسیر۳کیلومتری دوچرخه سواری وپیاده روی بزرگراه دوکمال آماده افتتاح شد

مسیر۳کیلومتری دوچرخه سواری وپیاده روی بزرگراه دوکمال آماده افتتاح شد

شهریارنیوز: شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با پایان یافتن…

image

آی نیوز: شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با پایان یافتن نورپردازی وهمچنین اقدامات زیباسازی، مسیر دوچرخه سواری وپیاده روی بزرگراه دوکمال به طول۳ کیلومترآماده بهره برداری است.

به گزارش آی نیوز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود : احداث مسیرهای مدرن دوچرخه سواری وپیاده روی جزو برنامه های عمرانی شهرداری منطقه پنج بود که دراین راستا۳ مسیردر کوی فرشته جنوبی، بزرگراه دوکمال وشهرک رشدیه به طول ۶ کیلومتراحداث شده است .

وی تصریح کرد: مسیرهای دوچرخه سواری کوی فرشته جنوبی ورشدیه در سال گذشته به بهره برداری رسیده بودند وبا پایان یافتن نورپردازی مسیربزرگراه دوکمال نیز آماده استفاده شهروندان شده است. شهردارمنطقه پنج درادامه با اشاره به مشخصات این پروژه اظهارداشت : با توجه به اهمیت مسیربزرگراه دوکمال وهمجواری آن بامجموعه لاله پارک وهمچنین پارک فرامنطقه ای باغمیشه احداث مسیر دوچرخه سواری علاوه بر تشویق شهروندان به ورزش دوچرخه سواری بر زیباییهای منطقه افزوده است.   

هوشیار اظهار داشت: این منطقه برای احداث سه مسیر دوچرخه سواری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.شایان ذکراست که مسیرتندرستی احداث شده به صورت رمپ طراحی شده و از بزرگراه دوکمال شروع و به نقطه آغاز آن ختم می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.