کد خبر : 758
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 22:11

شهرداری به دنبال افزایش اعتماد عمومی و خدمات رسانی گسترده است

شهرداری به دنبال افزایش اعتماد عمومی و خدمات رسانی گسترده است

آی نیوز – شهردار تبریز با حضور در جمع نمازگزاران مسجد کریم خان تبریز ضمن گفتگو با آنان به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

دکتر صادق نجفی در این دیدار مردمی با اشاره به نقش بی نظیر مردم تبریز در تمامی عرصه ها افزود: از اول انقلاب ، مشارکت و ایثارگری های مردم باعث رشد و شکوفایی انقلاب بوده است و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مدیریت شهری با اراده قوی وارد میدان شده است و امیدواریم خدمت گذاران خوبی برای شهروندان باشیم.
وی خدمت میتنی بر برنامه و مطالعه طرح ها و پروژه های مورد نیاز شهر را دو اولویت مدیریت فعلی شهرداری برشمرد و  افزود:بدون برنامه و مطالعه در هیچ کاری نمی توان موفق بود و ما در شهرداری تبریز اولویت نخست خود را بر پایه همین اقدام بنا نهاده ایم.
دکتر نجفی هویت شهرداری را از آن شورای شهر دانست و گفت:میثاق ما با شورای اسلامی شهر در عین تعامل ، بر پایه برنامه ریزی است و این روند بهتر نیز خواهد شد.
وی همچنین تلاش برای تأمین درآمدهای پایدار برای شهر را یکی دیگر از برنامه های راهبردی شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد در آمد شهرداری تبریز وابسته به عوارضی است که از شهروندان دریافت می شود و در صدد آن هستیم که درآمدهای پایدار را جایگزین درآمدهای ناپایدار شهری کنیم.
وی تصریح کرد: برای عمران و آبادی شهر و ایجاد درآمد پایدار نیازمند مشارکت ، همراهی و همیاری شهروندان هستیم و از سویی رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده ایم.
وی شفافیت در کارها را زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی به شهرداری در بین شهروندان دانست و گفت:با توجه به این که مدیران و پرسنل شهرداری تبریز با تلاشهای گسترده به صورت شبانه روزی در تکاپو هستند اما خروجی و رضایتمندی شهروندان در مقابل این تلاش ها کم است و با شفافیت در کارها در صدد خروجی مناسب و رضایتمندی شهروندان تبریزی هستیم.
وی در پایان نوسازی خدمات شهری ،انجام کارهای ماندگار و ارزشمند فرهنگی و توسعه فضای سبز علی الخصوص ایجاد پارکهای محله ای را از دیگر اولویتهای کاری خود برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.