کد خبر : 7599
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 7:17

شهرداری منطقه ۴ یکی از مناطق پیشتاز در توسعه ورزش همگانی

شهرداری منطقه ۴ یکی از مناطق پیشتاز در توسعه ورزش همگانی

شهریارنیوز: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت:…

image

آی نیوز: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: شهرداری منطقه ۴ در توسعه ورزش همگانی یکی از مناطق پیشتاز است و اقدامات موثری در این راستا صورت پذیرفته است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری به همراه قائم مقام، با اکبر امجدی شهردار منطقه چهار دیدار و پیرامون توسعه ورزش همگانی و کارمندی گفتگو کردند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در این دیدار به تشریح بخشی از عملکرد سازمان ورزش شهرداری پرداخت و اظهار کرد: با نیازسنجی از مردم و اجرای برنامه های متنوع ورزشی، شاهد افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت های ورزشی هستیم.

رحیمی ادامه داد: در بخش ورزش کارمندی نیز برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری و تعامل مناطق و سازمان های شهرداری نتایج مطلوبی حاصل شود.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، گفت: شهرداری منطقه ۴ در توسعه ورزش های همگانی پیشتاز است.

شهردار منطقه ۴ ضمن خیر مقدم به حاضران، اظهار امیدواری کرد بتوان با همدلی و همکاری و تلاش مضاعف ورزش در حوزه شهری و شهرداری را بیش از گذشته رونق بخشید.

امجدی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی نیاز امروز جامعه است، بیان داشت: ایجاد زمینه های مناسب برای ورزش همگانی، نشاط اجتماعی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه چهار آماده همکاری همه جانبه با سازمان ورزش شهرداری است تا طرح های نو در زمینه توسعه ورزش همگانی اجرا شود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه با اهدای لوحی از تلاش های سیروس اسپیلانی، مسئول ورزش منطقه و الهه ایازی مسئول ورزش بانوان بخاطر تلاش های مستمر و موثر در توسعه ورزش تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.