کد خبر : 762
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 22:19

حمایت شهرداری از برگزاری جشنواره های بین المللی در تبریز

حمایت شهرداری از برگزاری جشنواره های بین المللی در تبریز

آی نیوز – شهردار تبریز با تأکید بر این که جای برگزاری جشنواره های بین المللی فرهنگی هنری در تبریز خالی است ، از آمادگی و حمایت شهرداری تبریز از برگزاری این قبیل جشنواره ها در تبریز خبر داد.

 

 دکتر  نجفی در آیین اختتام چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه با بیان اینکه تبریز به سبب قرار گرفتن در یک موقعیت از ویژگی های ممتازی برخوردار است اظهار داشت: مدیریت کلان شهرداری تبریز مصمم است با مساعدت شورای اسلامی شهر فضا را برای رخدادهای اثرگذار فرهنگی آماده سازد و تبریز را به مصداق تصریح شده در سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ تبدیل کند.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد با همراهی هنرمندان شهر ، جشنواره های فرهنگی و هنری بین المللی و ملی را در تبریز برگزار کنیم تا تبریز به شهری پویا و فرهنگی تبدیل شود.
شهردار تبریز  یادآور شد: در این که فرهنگ محور توسعه است جای هیچ شک و شبهه ای نیست و همه می دانیم که تا توجهی به بخش فرهنگ صورت نگیرد، نمی توان انتظار توسعه همه جانبه داشت.
به گفته وی نگاه هنرمند به جامعه اش یک نگاه ویژه است که آن، توامان با دغدغه ای آمیخته به احساس و منطق اوست و این باید در بدنه مدیریت شهری خودش را نشان دهد.
دکتر نجفی  در عین حال با اشاره به تجارب شهرها و جوامع مختلف گفت: هیچ جامعه ای به بلوغ و توسعه پایدار نرسیده است مگر آنکه بخواهد از فرهنگ به عنوان یکی از محورهای این امر بهره ببرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.