کد خبر : 7631
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 4:52

با همکاری ارگانها و بازاریان، بازار تاریخی تبریز به نگین گردشگری تبدیل می شود

با همکاری ارگانها و بازاریان، بازار تاریخی تبریز به نگین گردشگری تبدیل می شود

شهریارنیوز: سرپرست منطقه ۸ شهرداری تبریز به همراه معاونین و…

image

آی نیوز: سرپرست منطقه ۸ شهرداری تبریز به همراه معاونین و مدیران منطقه ۸، با نمایندگان اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز دیدار و در راستای ساماندهی و بررسی مشکلات بازار تبادل نظر نمود.

  به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۸ ،در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات بازار تشکیل یافته بود ،نمایندگان اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز، تک به تک مشکلات و نیازهای بازار تبریز را مطرح نموده و در این راستا پیشنهادات مدنظر خود را به استحضار سرپرست شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز رساندند. 

سرپرست منطقه ۸ شهرداری تبریز ضمن تقدیر از همکاری بازاریان و تبریز دوستی آنان، این علاقه و حس همکاری بازاریان را مایه افتخار مجموعه شهرداری دانسته و برای خود و همکاران منطقه ۸، انرژی بخش توصیف کرد.

 پاک نهاد در ادامه بر لزوم اجرای کارهای جهادی اشاره کرد و گفت: ما برای کار کردن به منطقه ۸ شهرداری تبریز آمده ایم نه برای اجرای کارهای نمایشی و امیدواریم با افزایش وحدت بین اصناف و کسبه بازار و شهرداری و سایر ارگانهای مربوطه، این ایده خود را به عمل تبدیل نمائیم. 

وی ضمن تقدیر از شهردار پیشین منطقه، اعلام کرد: با تغییر شهردار در منطقه نباید اقدامات آغاز شده شهردار قبلی را کنار گذاشت بلکه باید با تداوم بخشیدن به آنها و توجه به اهداف کلی شهرداری، موجب تعالی و توسعه شهری شد. 

مهندس پاک نهاد در پایان از اختصاص یک روز از هفته به روز بازار در برنامه های کاری خود خبر داده و اعلام کرد: از این به بعد یک روز از هفته را صرف حضور در بازار و حل مشکلات موجود خواهم نمود تا نواقص و پروژه های لازم الاجرای بازار را در کمترین مدت ممکن و با بهترین کیفیت اجرائی نمائیم که این نیز نیازمند همکاری مساعد بازاریان و اصناف بازار تبریز میباشد.

همچنین در این جلسه سرگرد فرهی پلیس منطقه بازار تبریز توضیحاتی در خصوص امنیت بازار تاریخی بیان کردو لزوم اجرای پروژه های مصوب را لازم الاجرا دانستن.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.