کد خبر : 7632
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 5:16

رکورد مراجعان گردشگران نوروزی به دفتر گردشگری منطقه ۸ شکست

رکورد مراجعان گردشگران نوروزی به دفتر گردشگری منطقه ۸ شکست

شهریارنیوز: معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ شهرداری تبریز، از…

آی نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ شهرداری تبریز، از شکستن رکورد استقبال گردشگری نوروزی از دفتر گردشگری شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

به گزارش آی نیوز، حسین پور ضمن اعلام خبر فوق افزود: برابر آمار و اطلاعات ثبت شده، در نوروز ۹۷ بالغ بر ۱۱۶۵۰نفر به دفتر گردشگری منطقه ۸ مراجعه نموده و از راهنمایی های همکاران ما در آن مجموعه بهره مند گشته اند که این رقم از رشد ۳۲درصدی میزان مراجعه گردشگران نوروزی به دفتر گردشگری منطقه ۸ خبر میدهد. 

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ افزود: در نوروزسال ۱۳۹۷ ، بیش از ۶۵۰ نفرگردشگر خارجی از کشورهای مختلف جهان از جمله استرالیا ، ژاپن ، چین ، اندونزی، آلمان، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، ترکیه، هلند ، سوئیس وکانادا جهت دریافت اطلاعات، نقشه و برنامه مسافرتی به این دفتر مراجعه نموده که نسبت به سال گذشته در همان مدت رشد ۲۹% را نشان می دهد.

 همچنین در این مدت ۱۱۰۰۰ نفر از گردشگران داخلی به دفتر گردشگری مراجعه نمودند که این رقم رشد ۳۲% را نسبت بمدت مشابه سال ۱۳۹۶ نشان می دهد.

حسین پور افزود: با توجه به نظرسنجی ها و گفتگوهای بعمل آمده با مراجعه کنندگان، مسئله ای که بیشتر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بود ، قدمت تاریخی شهر تبریز، پاکیزگی شهر، امنیت حاکم، بازار تاریخی تبریز با معماری منحصر بفرد آن و برخورد گرم شهروندان با میهمانان ،میباشد .

 شایان ذکر است، حضور مستمر و موثر پرسنل دفتر اطلاع رسانی وگردشگری شهرداری منطقه ۸ در ایام نوروز سال ۱۳۹۷ باعث رضایت مراجعه کنندگان محترم گردید. امید است با عنایت به حمایتهای بی دریغ مدیران و مسئولین محترم شهرداری کلانشهر تبریز ، گام بزرگی در توسعه صنعت گردشگری شهر تاریخی، فرهنگی تبریز و استان آذربایجان شرقی برداشته شود.

image

image

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.