کد خبر : 765
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1392 - 14:59

شیری آذر: دست واسطه‌ها از پول‌های مفت قطع می‌شود

شیری آذر: دست واسطه‌ها از پول‌های مفت قطع می‌شود

آی نیوز – شیری آذر گفت: با ساماندهی وضعیت استخدام کارگران و پرسنل شهرداری تبریز دست واسطه‌ها از پول‌های مفت قطع می‌شود.

 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه اگر طرح سه فوریتی در صحن شورا بررسی شود قطعاً اکثریت اعضا به آن رأی خواهند داد، گفت: در صورتی که وضعیت شغلی پرسنل شهرداری ساماندهی شود دست عده‌ای واسطه از پول‌های مفتی که می‌گیرند قطع می‌شود.
حبیب شیری‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این طرح پس از بررسی‌های دقیقی که روی آن صورت گرفته با امضای ۸ عضو به هیئت رئیسه شورای شهر ارسال شد که متاسفانه هیئت رئیسه به جای طرح در صحن شورا آن را به کمیسیون خدمات شهری ارجاع داده است.
وی اقدام هیئت رئیسه شورا در عدم اعلان وصول طرح را غیرمنطقی ذکر کرد و افزود: اگر هیئت رئیسه دیدگاهی متفاوت در این خصوص دارد بهتر است به صورت شفاف آن را بیان کند.
شیری‌آذر اظهار کرد: در این طرح تمام خدمات رفاهی، بهداشتی، بیمه‌ای، آموزشی و اضافه کار بین تمام کارگران و پرسنل با هر نوع قرارداد کاری به صورت یکسان در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در ادامه اعمال تبعیض بین کارگران و پرسنل را امری ناپسند دانست و ابراز امیدواری کرد، نمایندگان مردم در شورا به انتظار چند ساله این جمع در رسیدن به حق و حقوقشان پاسخ مثبت دهند.
وی با بیان اینکه اهداف سازمانی تنها با همراهی و همدلی کارکنان محقق می‌شود، افزود: در صورتیکه حق و حقوق قانونی به صورت عادلانه بین تمام کارگران و پرسنل پرداخت نشود تحقق اهداف سازمانی قطعاً دشوارتر خواهند بود.
وی همچنین با بیان اینکه بر ضرورت بررسی طرح ۳ فوریتی اخیر در صحن شورا مصمم است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهردار تبریز هم ساماندهی وضعیت شغلی و رفاهی کارکنان و کارگران این مجموعه است.
شیری‌آذر با اعلام اینکه اگر طرح سه فوریتی در صحن شورا بررسی شود قطعاً اکثریت اعضا به آن رأی خواهند داد، گفت: در صورتیکه وضعیت شغلی پرسنل شهرداری ساماندهی شود دست عده‌ای واسطه از پول‌های مفتی که می‌گیرند قطع خواهد شد.
به گفته این عضو شورای شهر با تصویب این طرح از سال آینده شاهد پرداخت خدمات رفاهی مانند هزینه سفر به مشهد مقدس، هزینه تشویق تحصیل پرسنل و فرزندان آنها، طبقه‌بندی مشاغل، بدی آب و هوا و مواردی از این قبیل خواهیم بود.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.