کد خبر : 7661
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 7:32

مرمت و باز سازی کانال ” ایلی سو” مجددا آغاز شد

مرمت و باز سازی کانال ” ایلی سو” مجددا آغاز شد

  فاز دوم مرمت و باز سازی کانال ” ایلی سو” در کمربند میانی به طول ۵۰ متر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز آغاز شد.

آی نیوز: فاز دوم مرمت و باز سازی کانال ” ایلی سو” در کمربند میانی به طول ۵۰ متر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز آغاز شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ فاز دوم مرمت و بهسازی و نوسازی کانال هدایت آبهای سطحی مناطق مسکونی، کانال ایلی سو را شروع کرد.

شهرداری منطقه مرمت و بازسازی این کانال را به خاطر وجود فرسایش های ناشی از گازهای آبهای سطحی در داخل کانال و قدمت احداث آن بصورت فازبندی از سال گذشته شروع کرده و فاز اول آن در حد فاصل چهارراه بهشتی به سمت دانشگاه پیام نور در کمربندمیانی (به طول ۲۵ متر) در اسفند ماه پارسال به اتمام رسانده و مرمت و بازسازی فاز دوم آنرا نیز در امتداد مسیر قبلی از روزهای گذشته شروع کرده است.

حدود حوزه استحفاظی کانال ایلی سو، کانال هدایت آبهای سطحی مناطق مسکونی شهرداری منطقه ۳ از جنوبی ترین نقطه شهر تبریز، از مقابل شهرک آزمایش( ساری زمی) شروع شده و در کوی لاله به اتمام می رسد و این کانال در ادامه مسیر خود از حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ عبور کرده و در ضلع غربی شهر تبریزاز محدوده مسکونی شهر خارج می شود.

شهرداری منطقه ۳ مقاوم سازی و بهسازی کانال ایلی سو در نقاط مورد نیاز سطح حوزه استحفاظی خویش را با هدف جلوگیری از وقوع بحران های احتمالی شروع کرده است و مرمت این کانال را با فازبندی ۱۲ مرحله ای در دست اقدام دارد.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ترمیم کانال ایلی سو را با شناژ کف، سنگ چینی دیواره ها در نقاط لازم و در انتها با سقف گذاری با دال های بتنی به طول ۷.۴۰ متری و عرض ۱ متری و ضخامت نیم متری ساخته شده توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان شهرداری تبریز انجام می دهد. 

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.