کد خبر : 7693
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 4:50

ضرورت توجه به پتانسیل های شهرستانی در تبریز ۲۰۱۸

ضرورت توجه به پتانسیل های شهرستانی در تبریز ۲۰۱۸

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به پتانسیل های شهرستانی در تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد.

image 

آی نیوز: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به پتانسیل های شهرستانی در تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، غلامحسین مسعودی ریحان این شورا را پارلمان استانی خواند و گفت: در این شورا نمایندگان منتخب مردمی شهرستان های استان حضور دارند و تک تک آنان برای پیگیری احقاق حقوق هم استانی ها و شهروندان تلاش می کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به پتانسیل های شهرستانی در تبریز ۲۰۱۸ ادامه داد: مصمم هستیم در راستای آشنایی بیش تر با ظرفیت های گردشگری  شهرستان های استان و استفاده بهینه از آن ها، در اردیبهشت جلسه ای با استاندار تشکیل دهیم و طرح های ارایه شده هر عضو از اعضای شورا را تقدیم استاندار نماییم و در این راستا ماهانه با حضور مسؤولان استانی به یک شهرستان سر بزنیم و مشکلات آن ها را از نزدیک لمس و بررسی کنیم.

وی با تأکید بر احصا و معرفی توانمندی های شهرستان ها، ظرفیت های گردشگری آن ها ادامه داد: در این راستا از اعضای این شورا که هریک نماینده مردمی یک شهرستان از استان هستند،   انتظار داریم توانمندی های شهرستان خود را احصا و معرفی نمایند تا به اجماع آن ها را به سمت نظر مسؤولان برسانیم.

 

انتقاد از نبود منبع درآمد برای شوراها

مسعودی ریحان با تکیه بر ۹ اُم اردیبهشت به عنوان روز ملی شورا از برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستاها توسط شورای اسلامی استان خبر داد و گفت: این همایش یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور اعضای شورا، رؤسای شوراهای بخش، رؤسای شوراهای شهر و شهرداران تمامی شهرهای استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان نیز با انتقاد مجدد از نبود منبع درآمد برای شوراها ابراز داشت: شورای اسلامی استان هیچ گونه منبع درآمدی برای خود ندارد و هزینه های آن از طریق شورای عالی استان تأمین می شود و در این راستا نیز این شورا تنها ۱۰ ساعت حق جلسه پرداخت می کند، در صورتی که طبق بخشنامه، حق جلسات ما ۲۰ ساعت است. اما با این حال باز هم ما با کمال افتخار برای خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان و هم استانی های مان تلاش می کنیم و تلاش خواهیم کرد./ خبرگزاری مهر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.