کد خبر : 7839
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 8:31

پروژه شهروندسپاری در منطقه ۹ شهرداری تبریز اجرا می شود

پروژه شهروندسپاری در منطقه ۹ شهرداری تبریز اجرا می شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی پروژه شهروندسپاری در منطقه ۹ شهرداری تبریز خبر داد.

image

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی پروژه شهروندسپاری در منطقه ۹ شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، احمد فیضی رئیس سازمان با اشاره به ضرورت هوشمند سازی در خدمات متنوع شهرداری گفت: نتایج حاصله در توسعه زیر ساخت ها در تمام دنیا برای داشتن توسعه پایدار و استفاده از تمامی پتانسیل های شهری چاره ای به جز هوشمند سازی نداریم. وی گفت: سیستم مکانیزه شهروند سپاری، خدمات شهرسازی بر پایه ارائه خدمات به شهروندان در بستر اینترنت و شبکه دولت بوده و در جهت رفاه و کاهش حداکثری مراجعات حضوری شهروندان و سهولت ارتباط با شهرداری بصورت پنجره واحد شهری، از خدمات شهرداری بهره مند می شوند. سیستم مکانیزه سرویس گرا، خودکار و مبتنی بر GIS و سایر فناوری های نوین بوده و تسهیل و تسریع در فعالیت ذیربط توسط پرسنل شهرداری و سایر ذینفعان به صورت غیر حضوری (دور کاری) و با حذف کاغذ می باشد. 

وی افزود: انعطاف پذیری سیستم مکانیزه در جهت بهینه سازی و خودکارسازی هوشمند عملیات شهرسازی از طریق اصلاح ساختار و فرآیندهای کاری به صورت مستمر نیز یکی دیگر از اهداف اولیه انجام این پروژه می باشد.

رئیس سازمان در بخش دیگری از سخنانش، ارائه کلیه خدمات شهرسازی با رعایت یکپارچگی، فراگیری و هوشمندی، به صورت الکترونیکی و غیر حضوری و کاهش هزینه های ارائه خدمات جهت ایجاد ارتباط موثر و ضروری با کلیه ذینفعان و سیستم های مرتبط درون سازمانی و برون سازمانی را از اهداف دیگر این پروژه عنوان کرد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.