کد خبر : 789
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1392 - 19:43

آقای جعفری اظهارات سمبلیک شما به درد ماشین سازی نمی خورد

آقای جعفری اظهارات سمبلیک شما به درد ماشین سازی نمی خورد

آی نیوز:  محمد حسین جعفری، عضو شورای اسلامی شهر تبریز و مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی در یک اظهار نظر تعجب برانگیز و مسئله دار از انتقال تیم ماشین سازی تبریز به آذرشهر حمایت کرده است.

 

 وی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفته است:  باید دیدگاهمان حرفه ای باشد و درست نیست با تعصب در این خصوص نظر دهیم،

وی بدون توجه به حضور دهها هزار هوادار ماشین سازی و بدون توجه به تاریخ باشگاه ماشین سازی اظهار داشته است: آذرشهر از بدنه ی تبریز است و با توجه به وجود شهرکهای صنعتی در مسیر تبریز آذرشهر این شهر از خود تبریزمحسوب ی شود.

باید به آقای جعفری یادآور شود آقای جعفری ماشین سازی تاریخ و شناسنامه فوتبال تبریز محسوب می شود و شما به عنوان یک تبریزی و عضو پارلمان محلی این شهر به جای توجه به حل ریشه ای مشکل ماشین سازی تبریز خواستار جداکردن درخت ۵۰ ساله از ریشه و کاشتن دوباره آن در شهری کوچک هستید که به هیچ وجه در شان ماشین سازی تبریز نیست.

به علاوه هیچ فرد تبریزی موافق تاراج شناسنامه فوتبال تبریز و انتقال آن به شهر تبریز نیست پس اگر درد ماشین سازی را درمان نمی کنید بر زخم دوستداران ماشین سازی نمک نپاشید.

اگر حرفهایی را که شما زدید یک فرد غیر ورزشی می زد جای بحثی نبود اما به هر ترتیب شما مدت زمانی مدیرعامل رقیب قدیمی تیم ماشین سازی تبریز یعنی تیم تراکتورسازی بودید و این اظهارات از طرف شما به شدت باعث ناراحتی هواداران ماشین سازی تبریز شده است.

   آقای جعفری در ادامه مصاحبه پار را فراتر گذاشته و از مسئولان آذرشهر خواسته اید به صورت جدی به تیم توجه کنند.

باید به استحضار شما برسانیم که پیشکسوتان، هواداران و دوستداران ماشین سازی تبریز و فوتبالدوستان تبریزی به هیچ وجه من الوجوح موافق نظر شما نیستند و انشالله مسئولان ارشد استان نیز اجازه انتقال و نابودی ماشین سازی را نخواهند داد و این حرفهای شما بیش از آنکه برای ماشین سازی خیرخواهانه باشد شائبه های دیگری را به ذهن متبادر می سازد.

آقای جعفری به یاد داشته باشید شورای شهر تبریز فقط شورای شهر تراکتورسازی نیست و اگر قرار است شورای شهر به صورت قانونی و یا فراقانونی از تیم تراکتورسازی حمایتی کند باید به همان اندازه نیز از قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز حمایت بنماید.

آقای جعفری! نکند برای اینکه رقیبی برای قسمت کردن کمک های شورا به فوتبال نباشد و تنها تراکتور از این خوان متنعم باشد به فکر اخراج ماشین سازی از تبریز افتاده اید؟

این نکته را نیز به حضرتعالی یادآورمی شوم که برای دوستداران ماشین سازی حمایت شما از تیم تراکتورسازی در شورای شهر قابل فهم و باعث خوشحالی است اما ،

این گفته های شما این شائبه را در ذهن دوستداران ماشین سازی بوجود آورده است که شما دوست دارید ماشین سازی نابود شود تا بتوانید با خیال راحت بودجه های عمومی شهرداری تبریز را به سوی تراکتورسازی سوق دهید.

در پایان با آرزوی موفقیت شورای شهر تبریز و همچنین جنابعالی در خدمت رسانی به شهروندان تبریزی امیدواریم نگاه عادلانه ای به تیم های تبریزی داشته باشید. زیرا جایگاه کنونی شما اکنون فراتر از مدیرعاملی یک باشگاه بخصوص است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین ازآذرشهر دوشنبه , ۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱

آی نیوز شمابایداولایه تشکرازجناب آقای قره سیدی ورضامحبی بخاطربه عهده گرفتن دراین شرایط بحرانی وتزریق پول به باشگاه انجام بدین دومابحث تبریزوآذرشهرنداریم خودتونم میدونین برابازیهای تراکتور چقدرهوادار ازآذرشهر میاد پس تفرقه نندازین سومااگه تبریزکسی جرات پول خرج کردن داره بسم الله

با احترام آذرشهر سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۴:۵۲

با سلام
شان ماشین سازی را شما حفظ کردید!!!! با پنجاه نفر هوادار و استادیوم خالی به استقبال تیم ها می رفت من هم موافق انتقال این تیم به شهرم نبودم اما موافق توهین و کوچیک خواندن یک شهر نیستم اما موافق این هستم که هر کس در شان خودش اظهار نظر می کند .امید وارم اخلاق که مهمترین چیز وریشه بشریت به حساب می آید. باتوهین به سایرین خشک نشود

رضا سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۶:۴۵

نابودی؟نابودی اونوقته که هیچ اسپانسری تو تبریز پیدا نشه واسه تیم هیچ شهر دیگری هم تیمو نخوادش.نابودی یعنی این.شما الان خوب فک کنید اگه تیم به آذرشهر منتقل شه بهتره یا اینکه تو تبریز بلاتکلیف بمونه و بعدا منحل شه؟کدوم بهتره؟

yas سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۷:۳۶

راست میگه دیگه اگه شما عرضه داشتین تیم رو هی به لیگ های پایین تر نمیفرستادین
اگه عرضه داشتین تیمو بالا تر میبردین نه پایین تر
این که ماشین هیچ حرکت رو به رشدی نداره ، چه فرقی میکنه تو کدام شهر باشه

محمد سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱

تیم ماشین سازی مال تبریزه
آذرشهر اگه دوست داره واسه خودش تیم درست کنه نه اینکه بیاد تیم ریشه دار تبریز رو بدزده

سعید سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

آقای حسین از آذرشهر
از آذرشهر فوقش ۱۰ نفر از آذرشهر میان.

مقدم سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲

باعرض سلام .جناب جعفری عزیز من بعنوان یک هواداراز شما چنین توقعی دارم چون شما نه هوادار تیمی هستیدونه علاقه مند .حتی اگر طرفدار تیم تراکتور سازی بودیدآنوقت احساساتی را که ما به تیم خومان داریم شما هم همان احساس را داشتید.پس نتیجه می گیریم شما یک مدیر غیر ورزشی هستید اگر روزی تیم تراکتورسازی به جنین وضعیت دچار شود شما با انتقال آن موافقت می کنید.با تشکر

شهروند آذری چهارشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

آقای جعفری مدیر
مدیریت را از رویانیان یاد بگیر. واسه رقیبش استقلال درباشپاههای آسیا میلیاردها کمک مالی کرد.کمک تو رو نخواستیم.لااقل به فکردومین تیم قدیمی شهرمان باش که با این هزینه ها آینده سختی پیش رو دارد.ماشین روزی روی پای خود خواهد ایستاد.میدانیم کهبا این پیشنهاد به فکر حذف اعتبارات ماشین دراستان اذ جمله شورای شهر و… هستید اما سعی کن مبارزه مثبت را درپیش بگیری همانند رویانیان .

تراکتور چی چهارشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

آقای جعفری اگه به فکر ماشین نیستی لااقل به فکر تراکتورباش.ماشین رو به عنوان یک رقیب و تیم همشهری دوست داریم. اونجا که نشستی مسئله رو حل کنید صورت مسئله رو پاک نکن