کد خبر : 7936
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 6:33

رشادت های ارتش در آذربایجان فراموش نشده است

رشادت های ارتش در آذربایجان فراموش نشده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رشادت های ارتش در آذربایجان و کردستان فراموش نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رشادت های ارتش در آذربایجان و کردستان فراموش نشده است.

به گزارش آی نیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم رژه روز ارتش جهوری اسلامی در تبریز گفت: از ۱۹ بهمن ۵۷ رفته رفته ارتشیان به انقلاب اسلامی پیوستتد و از همان زمان جانفشانی خود را برای دفاع از انقلاب آغاز کردند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا تبلیغات علیه ارتش آغاز شد و می گفتند باید ارتش منحل شود، ادامه داد: در این شرایط دشمنان کمین کرده بودند و انقلاب دوستان نا آگاه نغمه شوم انحلال ارتش را سر می دادند. این مشکلات سبب شد که فرماندهان وقت برای برون رفت از این مشکل از حضرت امام کسب تکلیف کنند.

آل هاشم همچنین گفت: حضرت امام با دیدن چنین شرایطی فرمان تاریخی خود را در ۲۸ فروردین صادر کردند و همه مردم را به حفظ ارتش و ارتشیان را به حفظ نظم و رعایت سلسله مراتب توصیه کردند.

وی افزود: امام در آن زمان فرمود که ارتش جمهوری اسلامی باید به رعایت سلسله مراتب اقدام کند و تخلف از رعایت آن تخلف از اسلام است و این است که امروز شاهد ولایت مداری ارتش در طول این سال ها بوده ایم

امام جمعه تبریز اظهار داشت: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری ارتش را ارتش حزب الله نامیدند و ارتش را در در تراز اسلام خطاب کردند. به همین خاطر است که امروز ما به ارتش دلاور و به همه نیروهای نظامی می بالیم.

وی گفت: امروز اقتدار موجود به خاطر وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح است و امیدواریم شاهد ادامه این اتحاد باشیم. پیروزی از آن ماست و امروز اگر رژیم صهیونستی و استکبار ما را تهدید می کنند نشان از اقتدار ماست.

امام جمعه تبریز گفت: امروز نه اسرائیل، نه آمریکا و نه عربستان سعودی خائن در مقابل اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی گفت: امروز منتظر وعده رهبر انقلاب هستیم که ان شالله تا چندسال آینده نامی از رژیم صهیونیستی نشنویم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.