کد خبر : 7939
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 4:03

می خواستیم با برد از آسیا خداحافظی کنیم

می خواستیم با برد از آسیا خداحافظی کنیم

 ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتورسازی و الغرافه حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد.

image

 ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتورسازی و الغرافه حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 می خواستیم با برد از آسیا خداحافظی کنیم

ما در هر صورت پیش از بازی هم مدعی صعود نبودیم و فقط می‌خواستیم توانایی بازیکنانی را که بازی نکرده بودند، بررسی و مشاهده کنیم. در ۵ بازی قبلی که خیلی خوب بودیم، نتوانستیم بردی کسب کنیم و متأسفانه شکست خوردیم. حداقل می‌خواستیم این بازی را ببریم و با برد از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کنیم که این‌طور نشد.

 خوب بازی نکردیم

ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، اما در نیمه دوم عملکردمان خوب نبود. در واقع می‌توانم بگویم به این دلیل خوب بازی نکردیم که بازیکنان‌مان مدت کمی کنار هم بازی کرده بودند. در نیمه دوم هدف ما این بود که از توان خود به صورت اقتصادی استفاده کنیم، چون بازیکنان‌مان خسته بودند. تیم حریف هم حملاتی داشت و ما هم می‌خواستم حمله کرده، بازی را کنترل کنیم و در ضدحملات گل بزنیم. متأسفانه یک گل از روی ضربه آزاد دریافت کردیم و گل دوم را هم روی اشتباهات مدافع و دروازه‌بانمان خوردیم. بعضی وقت‌ها هم فضا را خالی کردیم که این کارمان را سخت کرد.

 انتقاد از هواداران

در حقیقت ما به خاطر شکست ناراحت شدیم و باید بلافاصله خود را برای لیگ برتر جمع کنیم و در بازی روز یکشنبه مقابل نفت آبادان نتیجه‌‌ای بگیریم که در لیگ برتر حفظ شویم. بدشانسی ما این است که بعضی از نتایج بدی که می‌گیریم رابطه بین هواداران و تیم را خدشه‌دار می‌کند. شاید کسانی که به ورزشگاه می‌آیند و علیه تیم و بازیکنان شعار می‌دهند از دیدگاه خود حق داشته باشند، اما باید بدانند تیم در شرایطی نیست که بتوانیم این موضوع را هضم کنیم.

 با این شعارها روحیه تیم خراب می شود

اگر هواداران این شعارها را بدهند روحیه بازیکنان برای بازی بعد خراب می‌شود و به همین خاطر از آنها می‌خواهیم تا هر چیزی که در ذهن‌شان است را کنار بگذارند و بازیکنان را دوست داشته باشند. نمی‌خواهیم تیم‌هایی که به زمین ما می‌آیند فکر کنند در زمین خودشان بازی می‌کنند.

 با این شرایط به ورزشگاه نیایید!

اگر هواداران قرار است بیایند و این شعارها را بدهند،‌ نیامدن‌شان از آمدن‌شان بهتر است. امیدوارم با کمک هواداران کاری کنیم که انسان‌های قدرتمند انجام می‌دهند و دوباره بلند شویم. امیدوارم با کمک هواداران بازی خیلی خوبی روز یکشنبه انجام دهیم و بعد هم این لیگ را که مثل یک کابوس بود به پایان برسد و برویم.

 مجبور شدم اردوی قبل از بازی را لغو کنم

در این باره باید مسئله‌ای را توضیح دهم و آن این است که ما یک دوره پرفشار و پراسترس را پشت سر گذاشتیم، از یک سو اهمیت بازی‌های ما و از طرف دیگر شرایط روحی و روانی بازیکنان بود که ما را مجبور کرد این تصمیم را بگیریم. برای همین از دیدگاه من گرفته شدن این تصمیم مشکل خاصی ندارد. اگر این بازی (بازی با الغرافه) برای‌مان بسیار مهم بود هیچ وقت این تصمیم را نمی‌گرفتم. الان هم قرار است برای بازی روز یکشنبه اردوی پیش از این مسابقه را برگزار کنیم.

 می خواهیم شرایط را درست کنیم

اگر می‌خواهیم این شرایط را درست کنیم باید بعد از اینکه بازی روز یکشنبه (مقابل صنعت نفت آبادان) را پشت سر گذاشتیم، همه اعضای باشگاه تراکتورسازی از مدیرعامل گرفته تا مربی، بازیکن و هواداران کلاه‌شان را قاضی کنند و یک تصمیم مناسب بگیرند که چطور می‌شود تیم دوباره بایستید و شرایط خوبی داشته باشد. در جواب این سؤال فقط باید بگویم که بازی روز یکشنبه باید خیلی خوب تمام شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.