کد خبر : 7972
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 7:13

تبریز میزبان اولین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته/ شش تیم برتر جهان وارد تبریز شدند

تبریز میزبان اولین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته/ شش تیم برتر جهان وارد تبریز شدند

اولین دوره مسابقات والیبال نشسته با حضور شش تیم برتر جهان در سالن صدرا تبریز از فردا در حال آغاز می شود که این شهر در آستانه آغاز رسمی رویداد بزرگ گردشگری باحضور مقامات کشورهای مختلف است.

 

اولین دوره مسابقات والیبال نشسته با حضور شش تیم برتر جهان در سالن صدرا تبریز از فردا در حال آغاز می شود که این شهر در آستانه آغاز رسمی رویداد بزرگ گردشگری با حضور مقامات کشورهای مختلف است.

به گزارش آی نیوز، اولین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته با تعیین جوایز ۳۰ هزار دلاری به میزبانی تبریز با پیگیری های مسولان ستاد تبریز ۲۰۱۸ با حضور تیم های برتر این رشته ورزشی در تبریز برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به تعینن جایزه ۳۰ هزار دلاری گفت: از این مبلغ، ۲۲ هزار دلار به تیم های اول، دوم و سوم و هشت هزار دلار مانده نیز به افراد شاخص این مسابقات تعلق خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این بازی ها در سالن ورزشی صدرای تبریز برگزار خواهد شد، ابراز داشت: در این راستا زیر ساخت های این سالن فراهم شده، و تمامی استانداردسازی های آن را انجام داده ایم.

بهتاج در ادامه از برگزاری همایش پیاده روی «صبح و نشاط» خبر داد و گفت: سالانه برای هر استان، یک سهمیه در نظر گرفته می شود، اما امسال به مناسبت «تبریز ۲۰۱۸» سه سهمیه برای همایش پیاده روی «صبح و نشاط» نظر گرفته ایم و پخش مستقیم این پیاده روی ها را خواهیم داشت.

وی با اظهار بر اینکه به مناسبت هفته سلامت، اولین همایش پیاده روی ۳۱ فروردین سال جاری ساعت ۷ صبح در ائل گؤلی برگزار خواهد شد، ادامه داد: دومین همایش نیز در تیر ماه، و سومین همایش در هفته تربیت بدنی برگزار خواهند شد و بحث دعوت مردم برای استقبال از این همایش برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم رسانه ها یارای ما باشند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.