کد خبر : 7976
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 9:34

در راستای حفظ فضای سبز، محل پروژه ها قبل از اجرا بررسی شود

در راستای حفظ فضای سبز، محل پروژه ها قبل از اجرا بررسی شود

عبدالله تقی پور گفت: جهت جلوگیری از آسیب به فضای سبز قبل از اجرای هر گونه پروژه عمرانی از سازمان پارکها استعلام شود که فضای سبزی در محدوده طرح پروژه مذکور

image

عبدالله تقی پور گفت: جهت جلوگیری از آسیب به فضای سبز قبل از اجرای هر گونه پروژه عمرانی از سازمان پارکها استعلام شود که فضای سبزی در محدوده طرح پروژه مذکور نباشد.

به گزارش آی نیوز، عبدالله تقی پور عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه مشترک معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز با سازمان پارکها اذعان داشت: هرگونه جابجایی و قطع درختان توسط ذینفعان و شهرداری در محدوده و حریم شهر و در معابر و اماکن عمومی و خصوصی با اخذ مجوز از کمیسیون موضوع ماده ۷ امکان پذیر است  و در غیر اینصورت شهرداری موظف به جلوگیری است .

وی افزود: امروزه فضای سبز و باغات به عنوان بخشی از کالبد و بافت شهرها رابطه تنگاتنگی با مردم یافته، در این میان شهر تبریز نیز از دیرباز به علت هویت باغشهر بودن از لحاظ زیبایی های طبیعت نسبت به دیگر شهرها توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کرده است که متاسفانه بعضا شاهد از بین رفتن این فضا ها هستیم .

تقی پور ادامه داد: در طراحی پروژه های باید توجه کنیم که هیچ گونه آسیبی به فضای سبز وارد نشود و در اجرای پروژه های عمرانی اولویت را به فضای سبز و حفظ آن بدهیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.