کد خبر : 803
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1392 - 16:24

گامی دیگر برای رسیدن به شهر الکترونیک برداشته شد

گامی دیگر برای رسیدن به شهر الکترونیک برداشته شد

آی نیوز – تفاهم نامه گسترش و ایجاد بسترهای مناسب برای نیل به یک شهرالکترونیک در تبریز فی مابین شهرداری تبریز و بخش  خصوصی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز در نشستی که با حضور شهردار تبریز و رییس  شورای اسلامی شهر تبریز و طرف بخش خصوصی برگزار شد دکتر صادق نجفی با اشاره به اهمیت بهره مندی از بسترهای  الکترونیکی برای ارائه خدمات بهتر از سوی شهرداری تبریز تصریح کرد : در جهان  امروز استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین تاثیر به سزایی را در توسعه شهرها و کشورها دارد .
وی افزود : با توجه به جایگاه شهر تاریخی تبریز در کشور و نیز اهمیت آن در منطقه و نیز روند افزایش جمعیت این کلانشهر طی سالهای اخیر،استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بهره گیری از دانش های حوزه IT,ICT می توان در ارتقا سطح خدمت رسانی هرچه بهتر شهرداری به شهروندان تاثیر بسیار مطلوبی داشته باشد .
شهردار تبریز در ادامه، انعقاد این تفاهم نامه با بخش خصوصی را گام مهمی در مسیر رسیدن به تبریز توسعه یافته  و مدرن عنوان کرده و خاطر نشان کرد : در حال حاضر انبوهی از خدمات مختلف در حوزه های عمران و توسعه شهری به شهروندان از سوی شهرداری ارائه می گردد که انعقاد این تفاهم نامه با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بخش ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی می تواند شهرداری را به اهداف و برنامه های توسعه ای خویش نزدیکتر نماید.
در این نشست هم چنین رئیس شورای اسلامی تبریز دستیابی به شهر الکترونیک را جزو اهداف و آرزوهای کلیه دست اندرکاران شهردای و اعضای  شورای شهر تبریز عنوان کرده و اضافه نمود: ایجاد شهر الکترونیکی در کلانشهر تبریز و کاهش مراجعات  حضوری مردم به واسطه بهره مندی از خدمات الکترونیکی از اهم برنامه ها و اهداف شورای شهر تبرزیز طی سالهای اخیر بوده است .

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.