کد خبر : 8090
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 6:37

طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی

طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی

شهریارنیوز: جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز که با حضور اعضای کمیته فنی ، معاون عمرانی شهرداری منطقه دو و مشاور طرح به ریاست معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز تشکیل شد

image

جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز که با حضور اعضای کمیته فنی ، معاون عمرانی شهرداری منطقه دو و مشاور طرح به ریاست معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز تشکیل شد به بررسی طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی پرداخت.

به گزارش آی نیوز، در ابتدای جلسه نماینده مشاور طرح توضیحاتی را در خصوص  طرح تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی برگرفته از معرفی محدوده طرح، محدودیت ها و الزامات طرح واریانت های پیشنهادی ارائه کرد.

همچنین در توضیح این واریانت ها به مزایا و معایب آن ها، هزینه و زمان ساخت و همچنین معیارهای انتخاب واریانت برتر اشاره شد.

در ادامه جلسه محمد حسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با بیان مواردی پیرامون  این طرح گفت: در اجرای این طرح نحوه هدایت ترافیکی در زمان اجرای پروژه و زمان بهره برداری از اهمیت بالایی برخوردار است و خواستار توجه ویژه به این مهم شد .

در تداوم جلسه دیگر اعضای کمیته فنی نیز به بررسی کارشناسانه و ارائه نکته نظرات در خصوص  مطالعات صورت گرفته و گزینه های پیشنهادی جهت انتخاب گزینه مناسب پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.