کد خبر : 814
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1392 - 8:50

مدیران مدرس فوتبال به شکوفا کردن استعدادها اهتمام بیشتری داشته باشند

مدیران مدرس فوتبال به شکوفا کردن استعدادها اهتمام بیشتری داشته باشند

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از مدیران مدارس فوتبال خواست به شکوفا کردن استعدادها و معرفی آنها به باشگاه ها، اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی این اداره کل، سید محمد شروین اسبقیان گفت: عملکرد یکساله مدارس فوتبال آذربایجان شرقی نشان از اولویت دهی بر استعدادیابی است.

وی جایگاه فوتبال رده پایه در استان را خوب توصیف کرد و افزود: استعدادیابی و رشد پایه ای در فوتبال با توجه به ظرفیت بسیار بالای این رشته در استان، یکی از مهمترین اولویت های ورزش استان است.

اسبقیان گفت: برای اینکه در آینده فوتبال استان به افتخارات خود تداوم بخشد باید از رده های سنی پایه بر روی آن سرمایه گذاری کرد.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که برای ساختن آینده فوتبال استان از هم اکنون بر روی رده های سنی پایه سرمایه گذاری خوبی انجام دهیم و مدارس فوتبال نقش و جایگاه مهمی در این امر دارند.

اسبقیان با بیان اینکه استان نیاز به ورود نسلی مستعد به این رشته ورزشی دارد، گفت: مدارس فوتبال در استان فعالیت خوبی دارند اما باید بر تعداد آنها افزوده شود تا بازیکنان مستعد را تربیت و تقدیم فوتبال استان کند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به فوتبال محلات توجه ویژه ای دارد و با توجه به اینکه در مناطق محروم و کم امکانات استان و تبریز چهره های بسیار مستعدی وجود دارد برنامه ای جامع و کلی برای شناسایی آنها در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

۷۳ مدرسه فوتبال و ۱۳ مدرسه فوتسال در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.