کد خبر : 828
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1392 - 7:18

لزوم تعامل درون سازمانی برای هم افزایی در خدمت

لزوم تعامل درون سازمانی برای هم افزایی در خدمت

 

 

 

شهردار تبریز بر لزوم ایجاد و تقویت تعامل درون سازمانی در بین مناطق و سازمان های تابعه شهرداری به منظور هم افزایی در راستای ارتقای سطح خدمات به شهر و شهروندان تأکید کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این مطلب را دکتر نجفی در صبحانه کاری خود با مدیران ارشد شهرداری اعلام و تصریح کرد: همکاری و تعامل رمز موفقیت یک سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه های مدون و نیز تنها راه اعتلاء و اعتبار آن به شمار می رود و شهرداری تبریز به عنوان خدماتی ترین سازمان و دستگاه اجرایی ، بیش از هر سازمان دیگر نیازمند برقراری تعامل و همکاری درون سازمانی است تا از این طریق ضمن هم افزایی در روند خدمات رسانی ، زمینه برای اعتمادی عمومی به آن نیز فراهم شود.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به توانمندی و ظرفیت های موجود در تک تک سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری به لحاظ برنامه ریزی ، طراحی پروژه ها و مدیریت بر لزوم هم فکری و هم سویی میان بخش های مختلف شهرداری تأکید کرد.
دکتر نجفی افزود: باور به توانمندی های همدیگر و بهره گیری از تجربیات متقابل ، راه را برای تسریع روند تحقق اهداف و برنامه ها و در کنار آن ارتقای  سطح رفاه عمومی شهروندان هموارتر کرده و از شهرداری تبریز ، نهادی موفق در ارایه خدمات به مردم خواهد ساخت.
وی در ادامه گفت: رمز موفقیت سازمان ها ، نه تک محوری و عملکردهای جزیره ای بلکه تعامل و هم افزایی در راستای اهداف مدیریتی و خدمتی است و شهرداری تبریز نیز می تواند به چنین سازمانی تبدیل شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خدمات‌رسانی صحیح ، اصولی و درست مبتنی برخواست‌ها و نیازهای شهر و شهروندان را اصلی ترین وظیفه مدیران و کارکنان شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به عنوان خدماتی‌ترین دستگاه اجرایی باید با تنظیم برنامه‌ها ، اهداف و سیاست‌های خود ، پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشد و در این راه با اولویت بندی ضرورت‌های خدماتی و عمرانی ، در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان گام بردارد.
وی  جلب رضایتمندی عمومی در قبال عملکرد این مجموعه را در گرو خدمات‌رسانی مطلوب و صحیح به شهروندان دانست و افزود: خدمات شهرداری و نیز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی این مجموعه بدون توجه به اصل رضایتمندی مردم امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران و پرسنل شهرداری باید تمامی اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.
شهردار تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با تکیه بر همین اصل ، خدمات شهرداری مورد رضایت شهروندان و در راستای خواست و نیاز آنان باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.