کد خبر : 843
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1392 - 12:34

شهردار تبریز خواستار توجه جدی دولت به شهرداری ها شد

شهردار تبریز خواستار توجه جدی دولت به شهرداری ها شد

آی نیوز –  شهردار تبریز خواستار اعمال حمایت های عملی و اعطای کمک های دولتی در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان از طریق این نهاد مدنی و عمومی شد.

به گزارش آی نیوز، دکتر نجفی در نشست این هفته خود با مدیران شهرداری با تأکید بر این که شهرداری به تنهایی قادر به پاسخگویی به تمامی نیازها و مطالبات شهروندان نیست خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات شهری بدون همکاری و حمایت های دولت قابل حل نیستند و مدیریت شهری نیازمند کمک دولت در پاسخگویی مطلوب به مطالبات متنوع شهر و شهروندان است.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم بالای مطالبات شهروندان از شهرداری و وظایف محوله به این مجموعه خاطرنشان کرد: خدمات و مسوولیت هایی چون حمل و نقل درون شهری ، مسایل فرهنگی و اجتماعی ، توجه به امر احیا و بازسازی بافت های فرسوده شهری ، ساماندهی حاشیه نشینی ، توسعه فضای سبز شهری ، مسیرگشایی و ده ها موضوع دیگر اگرچه بر عهده شهرداری قرار گرفته با این حال پاسخگویی مناسب به این مطالبات جز با همراهی و حمایت های دولت و تخصیص اعتبارات و بودجه های لازم امکان پذیر نخواهد بود چراکه اعتبارات و بودجه های شهرداری کفاف این حجم از نیازها و مطالبات را نمی دهد.
دکتر نجفی در عین حال از تلاش شهرداری تبریز برای پی گیری جدی مطالبات و نیازهای اعتباری و حمایتی این مجموعه از کانال دولت و مجلس خبر داد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.