کد خبر : 8431
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 9:03

مردم آذربایجان همواره آمادگی خود راجهت تحقق آرمان‌های امام راحل نشان دادند

مردم آذربایجان همواره آمادگی خود راجهت تحقق آرمان‌های امام راحل نشان دادند

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان همواره آمادگی خودراجهت تحقق بخشی به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نشان دادند….

image

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جمع مردم شهید پرور در ورزشگاه تختی تبریز ضمن خیر مقدم و تشریف فرمایی رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی به مطالبات مردم استان اشاره کرد و  گفت:طرح خط آهن تبریز میانه از ۱۸ سال قبل آغاز شده و باید ۱۱ سال قبل افتتاح می‌شد که قراربراین شده تابستان امسال به بهره برداری برسد امیدواریم با دستور جناب رییس جمهور افتتاح و بهره برداری شود.

امام جمعه تبریز افزود : پروژه راه‌آهن تبریز- میانه ۱۸ سال است، آغاز شده و باید ۱۱ سال قبل به پایان می‌رسید تازه امسال می‌گویند راه‌آهن تا بستان‌آباد مورد بهره‌برداری قرار میگیرد و از آنجا به تبریز با اتوبوس مسافران منتقل خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید بر یک کارخانه ذوب در ورزقان گفت : وجود کارخانه مس سونگون در ورزقان و استحصال سنگ آهن مس از این معدن ایجاد کارخانه ذوب در این منطقه ضروری کرده است تا دست آورد کارگران در این منطقه، مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر اقدامات وزارت بهداشت و درمان در تبریز گفت : تبریز بخشی برای بیماران کبدی ندارد و آنان مجبور هستند برای مداوا به شیراز بروند که ایجاد این بخش نیز در بیمارستان های تبریز نیازمند توجه ویژه دولت است.

امام جمعه تبریز از دکتر روحانی خواست پروژه‌های اتوبان تبریز سهند، بزرگراه اهر-تبریز و اتوبان تبریز- مرند –بازرگان را باید مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه آذربایجان ۱۰ هزار شهید در دفاع مقدس و ۲۰ شهید مدافع حرم تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت : تبریز شهر شهیدان محراب آیت الله قاضی طباطبایی و آیت الله شهید مدنی است و جا دارد در این ایام که سالگرد ارتحال عالم وارسته و فقیه بزرگوار آیت الله ملکوتی است یاد و خاطره ایشان را گرامی بدارم و از خدمات آیت الله مشکینی و خدمات ۲۲ ساله آیت الله مجتهد شبستری قدردانی کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی با بیان اینکه شهر تبریز سرسربلند ایران، سرزمین شهدای ۲۹بهمن، خانه عاشورائیان لشکر عاشورا، شهر هنردوست و ورزش‌دوست است، تشریف ‌فرمایی رئیس‌جمهور به خطه آذربایجان را خیر مقدم گفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.