کد خبر : 8444
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 16:19

اختصاص ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای دریاچه ارمیه

اختصاص ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای دریاچه ارمیه

نایب رییس شورای اسلامی از اختصاص ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برای دریاچه ارمیه خبرداد….

image

پزشکیان نایب رییس شورای اسلامی  گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای دریاچه ارمیه هزینه شده است که امیدواریم با دستور رییس جمهور مشکل این دریاچه نیز حل شود.

وی افزود:خط اهن میانه – تبریز الان ۲۰ سال به طول کشیده  در حال حاضر در دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت ان هستیم که امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود:از دولت انتظار می‌رود به جای افتتاح پروژه زیاد تمرکز خودرا برروی چند پروژه مهم گذاشته تا بتواند با سرعت ان‌ها را عملیاتی کند.

وی افزود: امیدواریم با اجرایی شدن اصل ۱۱۵ قانون اساسی بتوانیم زبان و ادبیات ترکی در استان اذربایجان شرقی تدریس کنیم.

خدابخش استاندار اذربایجان شرقی نیزدراین مراسم  با بیان اینکه این استان در دولت تدبیر و امید با اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان در کنار مردم استان بوده است افزود:، اما این استان ظرفیت توجه بیش از بیش برای توسعه را داراست.

خدابخش گفت:سال گذشته ۲ میلیارد و چهارصد میلیون دلار صادرات از استان داشته ایم که مهمه این‌ها را بخش خصوصی انجام داده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با نام سال حمایت از کالای ایرانی افزود:امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده از طرف دولت در زمینه حمایت از کالای ایرانی بخش خصوصی بتواند در این زمینه و تحقق شعار سال اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی گفت: ما در استان می‌توانیم بیش از ۵ میلیارد تومان پروژه را به بخش خصوصی واگذار کنیم که با اتخاذ سیاست‌های مناسب و تسهیلات می‌توان آن را اجرایی کرد.

وی با اشاره به سیاست قاطع دولت در زمینه تعیین قیمت قاطع ارز افزود: نگرانی‌ها پس از این تصمیم فروکش کرده و شاهد ارامش روانی در بازار هستیم که اتخاذ چنین تصمیم هایی از سوی دولت می‌تواند کمک شایانی به بخش خصوصی کند.

در حال تکمیل:

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.