کد خبر : 8607
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 - 14:35

نوسان قیمت ارز به ضرر سرمایه گذاری و اقتصاد کشور است

نوسان قیمت ارز به ضرر سرمایه گذاری و اقتصاد کشور است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از نوسان قیمت ارز به مشکل خورده اند و این موضوع می تواند به ضرر سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در…

 

مجید خدابخش عصردر نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصادی کشور با مسئولین آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس و ستاد اقتصادی مقاومتی ارس اظهار داشت: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از نوسان قیمت ارز به مشکل خورده اند و این موضوع می تواند به ضرر سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در کشور باشد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: دولت تلاش دارد تا به صنایعی که از این مشکل رنج می برند، کمک کند تا بتوانند بدون مشکل به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از معضلات این روزهای فعالیت های اقتصادی، سرمایه در گردش است، گفت: این موضوع برخی از ضعف های بانک ها در تامین این هزینه را مشخص می کند.

خدابخش خاطرنشان کرد: بنگاه های بزرگ، تجار و واردکننده های کلان باید به دلار ۴۲۰۰ تومانی اعتماد کنند تا در ادامه بازار نیز با قبول این قیمت، به حرکت درآمده و اشتغال و تولید داخلی از مشکلات این روزها رهایی پیدا کند.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، هیات اقتصادی کشور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، رییس کل گمرک کشور با حضور در منطقه آزاد تجاری ارس از واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه بازدید کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.