کد خبر : 874
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 8:13

علی رغم تلاش آتش نشانان پیرمرد ۷۵ ساله در میان شعله های آتش جان باخت

علی رغم تلاش آتش نشانان پیرمرد ۷۵ ساله در میان شعله های آتش جان باخت

در پی وقوع یک حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان حجتی شهر تبریز، پیرمرد ۷۵ ساله در میان شعله های آتش جان باخت .به گزارش مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهر تبریز گفت: این حادثه در ساعت ۱:۵۵ بامداد دیروز_ ۴ بهمن_ گزارش شد، و طی آن آتش نشانان مستقر

در پی وقوع یک حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان حجتی شهر تبریز، پیرمرد ۷۵ ساله در میان شعله های آتش جان باخت .
به گزارش مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهر تبریز گفت: این حادثه در ساعت ۱:۵۵ بامداد دیروز_ ۴ بهمن_ گزارش شد، و طی آن آتش نشانان مستقر در ایستگاه شماره ۱۶ به محل اعزام شدند .
برهان گفت: بعد از یک و نیم ساعت عملیات امداد و نجات در ساعت ۳:۳۰ بامداد، متاسفانه آتش نشانان موفق به نجات این پیرمرد نشدند .
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهر تبریز یادآور شد:به گفته ی همسایه ها، این پیرمرد به تنهایی زندگی می کرد و در منزل خود ضایعات کاغذ نگهداری می کرد .
وی با بیان اینکه هنوز علت  قطعی این آتش سوزی مشخص نیست ادمه داد: طبق بررسی های اولیه صورت گرفته از محل، امکان دارد آتش سوزی به خاطر واژگون شدن چراغ والور موجود در خانه که برای گرم کردن خانه از آن استفاده می شد، صورت گرفته باشد .
حبیب حسینقلی زاده مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ آذربایجانشرقی نیز  با تائید این خبر گفت: به تشخیص تکنسین های اعزامی اورژانس به محل، این پیرمرد ابتدا، به علت دود ناشی از آتش سوزی خفه شده و سپس در میان شعله های آتش جان باخته است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.