کد خبر : 878
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 8:24

برترین مخترع جهان ، مشاور علمی و نخبگان شهردار تبریز

برترین مخترع جهان ، مشاور علمی و نخبگان شهردار تبریز

طی حکمی از سوی دکتر نجفی انجام گرفت:
برترین مخترع جهان ، مشاور علمی و نخبگان شهردار تبریز

طی حکمی از سوی دکتر صادق نجفی ، مشاور علمی ، نوآوری و امور نخبگان شهرداری تبریز معرفی و منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی با ابلاغ حکمی ویژه ، دکتر کامران رحمتی شادباد ، برترین مخترع سال ۲۰۱۲ جهان ، سرپرست سابق تیم علمی شهرداری و شهردار فعلی ورزقان را به عنوان مشاور علمی ، نوآوری و امور نخبگان تبریز انتخاب و معرفی کرد.
کامران رحمتی شادباد ، یکی از نخبگان علمی کشور به شمار می‌رود که با طرح « نانوآسفالت ضدترک و خودترمیم‌گر» در جریان نمایشگاه و مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری¬های مالزی (ITEX 2012) از طرف فدراسیون جهانی مخترعین به عنوان برترین مخترع سال ۲۰۱۲ جهان انتخاب شده است.
وی دارای ۱۲ عنوان اختراع ثبت شده ، چاپ بیش از ۳۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و سخنرانی در مجامع و کنفرانس های علمی، دبیر علمی نمایشگاه ایده ها و اختراعات کلانشهر تبریز،  عضو کمیته علمی و مسئول پانلهای علمی وکارگاه های تخصصی کنفرانسهای بین المللی مقاوم سازی لرزه ای کشور، کسب مدال طلای مسابقات اختراعات آلمان ۲۰۱۲ ، مدال طلا و نقره ۲۰۱۱ کره جنوبی، مدال طلای ۲۰۱۲ مالزی،  مدال طلای ۲۰۱۳ آلمان، دیپلم افتخار فدراسیون جهانی مخترعین، دیپلم افتخار فدراسیون اختراعات آسیا، جایزه ویژه وزارت علوم کشور تایوان و نشان افتخار وزارت علوم و تحقیقات روسیه می باشد.

 در طول ۲۳ سال برگزاری این مسابقات ، کامران رحمتی نخستین ایرانی است که از طرف آیتکس به عنوان برترین مخترع سال شده است.
علاوه بر این رحمتی شادباد در سال ۱۳۹۱ به عنوان برگزیده جشنواره جوان حضرت علی اکبر، در سال ۱۳۹۰ به عنوان جوان نمونه استان آذربایجان شرقی، در سال ۱۳۸۸ به عنوان برتر کشوری در اولین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور و در سال ۱۳۸۶ مقام اول کشوری در دومین دوره مسابقات ملی بتن انتخاب شده است.
رحمتی از سال ۱۳۹۰ به عنوان مشاور علمی و امور نخبگان فرماندار شهرستان تبریز و مشاور شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی فعالیت می کند.
در حال حاضر کلیه مدال‌ها و لوح های افتخار این مدیر جوان و نخبه علمی در موزه شهرداری نگهداری می‌شود.
از دیگر اختراعات رحمتی شادباد طرح نانو راکتور  تصفیه فاضلاب شهری بدون تولید لجن می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.