کد خبر : 879
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 8:26

فرهنگ سرای الغدیر تبریز بستر مناسب اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی

فرهنگ سرای الغدیر تبریز بستر مناسب اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی

 فرهنگسرای بزرگ الغدیر بستر مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در این محدوده شهر است. حجت الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در جریان بازدید از واحدهای فرهنگسرای الغدیر بااعلام مطلب فوق اظهار داشت : با توجه به تنوع واحد های فرهنگسرای بزرگ الغدیر این مجموعه بستر مناسب برای

 فرهنگسرای بزرگ الغدیر بستر مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در این محدوده شهر است.
حجت الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در جریان بازدید از واحدهای فرهنگسرای الغدیر بااعلام مطلب فوق اظهار داشت : با توجه به تنوع واحد های فرهنگسرای بزرگ الغدیر این مجموعه بستر مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در این محدوده شهر است .
وی با اشاره به اینکه این مجموعه در یکی از مناطق قدیمی و پر تراکم شهر راه اندازی شده است اظهار داشت: این فرهنگسرا از امکانات قابل توجهی برخورداراست و با توجه به پتانسیل های عالی و متنوع این فرهنگسرا ، این مجموعه بستر مناسب اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در این محدوده شهر است .
حمیدی افزود : با توجه به استقبال گسترده شهروندان از برنامه های این فرهنگسرا انشاالله با پیگیر های لازم اماکن جانبی و در دست احداث فرهنگسرا نیز اتمام و راه اندازی شود تا شهروندان از تمام ظرفیت این مجموعه فاخرشهرداری تبریز بهره مند شوند.
این گزارش می افزاید : خسرو خیری، مدیر این مجموعه در این بازدید گزارش کاملی از روند اجرای برنامه ها و خدمات هر یک از واحدهای فرهنگسرا ارایه نمود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.