کد خبر : 906
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 10:05

نجفی :سرمایه گذاری محور توسعه است/ معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ضروری‌ست

نجفی :سرمایه گذاری محور توسعه است/ معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ضروری‌ست

آی نیوز – شهردار تبریز بر لزوم شناسایی، تقویت و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی تبریز به منظور جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد.

صادق نجفی در بازدید از سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری را اساس و محور توسعه جهشی و پایدار تبریز دانست و افزود: فاصله و اختلاف فاحش میان درآمدهای سالانه شهرداری و نیاز‌ها و مطالبات واقعی شهر و شهروندان ضرورت و لزوم بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی را دوچندان کرده و شهرداری به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های خود ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه گذاری است.
وی در عین حال تلاش برای تدوین و معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مناسب با وضعیت عمرانی و خدماتی شهرداری، شناسایی سرمایه گذاران علاقمند به توسعه تبریز، حضورفعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی و برنامه ریزی برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی را از مهم‌ترین و اصلیترین وظایف و مسوولیت‌های مدیران سرمایه گذاری شهرداری برشمرد.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های کلان مدیریتی در حوزه سرمایه گذاری، شهر تبریز همچون گذشته به عنوان شهر بر‌تر کشور در این حوزه معرفی شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.