کد خبر : 92
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1392 - 15:14

خداحافظی تلخ برای قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز

خداحافظی تلخ برای قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز

شکست خانگی ماشین سازی برابر ابومسلم/ خداحافظی تلخ برای قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز
آینیوز-  تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور را با قبول شکست خانگی برابر تیم ابومسلم مشهد به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم و پایانی  رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با انجام هفت دیدار از گروه الف آغاز شد که در یکی از بازی های پرگل تیم ماشین سازی تبریز در خانه خود برابر تیم ابومسلم خراسان تن به شکست سه بر دو داد.
در این دیدار که در حضور حدود دویست تماشاگر ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، هر دو تیم بازی نسبتا خوبی برابر یکدیگر به نمایش گذاشتند اما در نهایت این تیم میهمان بود که با دست پر از زمین مسابقه خارج شد.
در این بازی ابتدا تیم ماشین سازی با گل زودهنگام قادر افکاری به گل رسید و توانست نیمه اول را با برتری به پایان برساند اما در نیمه دوم تیم ابومسلم در دقایق ۵۸ و ۶۵ دو بار به ترتیب توسط جواد ضیغمی و یونس شاکری به گل رسید تا از میزبان خود پیش بیفتد.
در ادامه اکبر صغیری مهاجم تیم ماشین سازی روی ارسال افکاری با ضربه روپا گل مساوی ماشین سازان را در دقیقه ۷۰ وارد دروازه ابومسلم کرد اما هفت دقیقه بعد شاکری گل دوم خود و سوم تیم مشکی پوش زمین را به ثمر رساند تا شاگردان هادی برگی زر صاحب هر سه امتیاز این بازی بیرون از خانه شوند.
قضاوت این بازی به عهده حامد اسم خانی بود که به هادی نصرالهی از تیم ماشین سازی و امید غلامی، رسول کر، سعید گنج خانی و یونس شاکری از تیم ابومسلم کارت زرد نشان داد.
این بازی به دلیل زمان پرواز ابومسلمی ها به مشهد حدود ۳۰ دقیقه زود تر از شش بازی دیگر امروز آغاز شد.
ماشین سازی با قبول این شکست با ۱۳ امتیاز و ایستادن در قعر جدول ۱۴ تیمی گروه الف به کار خود در فصل جاری لیگ دسته اول پایان داد تا این تیم قدیمی فوتبال تبریز خداحافظی تلخی با لیگ دسته اول داشته باشد.
تیم ابومسلم نیز با این برتری ۳۸ امتیازی شد تا بدون احتساب نتایج سایر بازی ها به رده پنجم جدول صعود کند.
ماشین سازی فصل آینده را در لیگ دسته دوم سپری خواهد کرد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.