کد خبر : 9367
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 3:50

زیباسازی چهره بصری غرب تبریز/ نصب تصاویر جاذبه های گردشگری تبریز بر روی کابین های مخابراتی

زیباسازی چهره بصری غرب تبریز/ نصب تصاویر جاذبه های گردشگری تبریز بر روی کابین های مخابراتی

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با رنگ آمیزی و طراحی کابین های مخابرات غرب تبریز در حوزه شهرداری منطقه ۶ چهره بصری شهر زیباسازی شد.

 

آی نیوز: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با رنگ آمیزی و طراحی کابین های مخابرات غرب تبریز در حوزه شهرداری منطقه ۶ چهره بصری شهر زیباسازی شد.

به گزارش آی نیوز نیوز، به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مهندس سامان احمدزاده، با اشاره به رنگ آمیزی کابین های مخابرات مستقر در معابر و خیابانهای غرب تبریز گفت: به منظور زیباسازی بصری و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر کابین های مخابرات، باکس های زباله سطح حوزه و دیوارهای برخی معابر غرب تبریز رنگ آمیزی، طراحی و نقاشی می شود .

وی با اشاره به آمار بالای افسردگی در میان مردم استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: زیباسازی چهره بصری شهر با هدف افزایش نشاط و شادی در میان مردم در اولویت کاری شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است .

احمدزاده زندگی در محیطی شاد و آرامش بخش را یکی از حقوق اصلی شهروندان شهر مدرن خواند و اذعان داشت : توجه به نکات فرهنگی و تامین آسایش و رفاه شهروندان در کنار ایجاد زیرساختهای مناسب یکی از وظایف مدیریت شهری است و شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز در این راستا برنامه ها و طرحهای متعددی را به ترتیب اولویت در برنامه کاری خویش قرار داده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.