کد خبر : 940
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1392 - 10:51

تبریز سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود

تبریز سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود

شهردار تبریز:

تبریز سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود

شهردار تبریز گفت: تبریز در سال آینده به یک کارگاه بزرگ سازندگی و عمران شهری تبدیل خواهد شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی در آئین بهره برداری از ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی با اعلام این مطلب افزود: سال ۹۳ برای شهرداری ، سال برنامه خواهد بود و در این سال تمامی کارها و پروژه های شهر ، در قالب همین برنامه مصوب و نیز مبتنی بر بودحه ۹۳ به مرحله اجرا درخواهند آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که در قالب بودجه و برنامه سال آینده شهرداری ، بالغ بر ۶۱۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی جدید جهت اجرا و بهره برداری پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: با اجرای این تعداد پروژه مصوب و در کنار آن طرح ها و پروژه های مشارکتی ، تبریز به بزرگ ترین کارگاه سازندگی کشور تبدیل خواهد شد.

دکتر نجفی در ادامه با اشاره به تلاش مدیریت شهری تبریز برای دستیابی عملی به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله افزود: تبریز باید دگرگون و متحول شود و مدیریت شهری تبریز با تکیه بر اعتماد و اعتقادی که مردم و سرمایه گذاران به این مجموعه دارند در راستای تحقق این هدف گام برخواهد داشت.

شهردار تبریز در خاتمه با قدردانی از حمایت ها و همراهی های اعضای شرای اسلامی شهر ، ابراز امیدواری کرد با روند تعاملی فعلی ، تبریز در کم ترین زمان ممکن به آبادترین شهر ایران تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.