کد خبر : 942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 9:14

انتقاد عضو شورای شهر تبریز از بی توجهی برخی اعضاء به تکریم ارباب رجوع

انتقاد عضو شورای شهر تبریز از بی توجهی برخی اعضاء به تکریم ارباب رجوع

 

 

 

آی نیوز: دکتر اسماعیل چمنی عضو شورای اسلامی شهرتبریز درجلسه روز یکشنبه شورای شهر تبریز با انتقاد از حضور برخی از اعضای این شورا درساعت اداری درشهرداری های مناطق  و سازمان های زیر مجموعه گفت متاسفانه این افراد وظایف اصلی خود را  که نظارت بر حسن اجرای مصوبات بوده فراموش کرده و در امراجرا دخالت می کند.

به گزارش خبرنگار آی نیوز، دکتر چمنی افزود: بعضی اعضای محترم شورای شهر با حضور خود دردفاترشهرداران و مدیران مانع از خدمات به موقع به مردم می شوند چرا که در با حضور این افراد ؛ مدیران مجبورهستند پای صحبت به اصطلاح آقایان قانون محور و قانوگذار باشند.
وی متذکرشد :متاسفانه حضوربی موقع آقایان به نام جلسه باعث می شود مردم پشت درهای بسته منتظر بمانند و این موضوع مغایر با شئونات شورا بوده و از طرف دیگر نیز باعث ایجاد نارضایتی دربین شهروندان می گردد و موضوع تکریم ارباب رجوع را کم رنگ می کند  .
این عضو شورای شهرهمچنین تصریح کرد: انتظار می رود در جلسات شورا از حضور برخی افراد که به نام خبرنگار به دنبال کارهای کارچاق کنی هستند و از کلمه شریف خبرنگاری سو استفاده می کنند جلو گیری به عمل آید .
چمنی ادامه داد: درچارچوب قانون هیچ فردی حق جلوگیری از حضور خبرنگاران در جلسات این شورا را ندارد وما خبرنگارانی را که دارای کارت خبرنگاری از ؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی خبرنگاران و خانه مطبوعات هستند ارج می نهیم  و از حضور این افراد به گرمی استقبال می کنیم  .
این عضو شورای اسلامی خاطر نشان شد : خواست ما این است که خبرنگاران در جلسات حضور یابند و از نزدیک مسائل را رصد کنند و روابط عمومی می تواند در این موضوع نقش مهمی را ایفا کنند تا شغل خطیر خبرنگاری زیر سوال نرود  .
وی در پایان تاکید کرد: از تمامی خبرگزاری ها ؛ صدا و سیما و اصحاب مطبوعات برای حضور در جلسات شورا شهر صمیمانه دعودت می نمایم  و متذکر می شوم که در بین این افراد هیچ نورچشمی برای این مجموعه مردمی وجود ندارد و اعتقاد دارم مشارکت خبرنگاران در این جلسات  و اطلاع رسانی آنان می تواند در آگاه سازی جامعه نقش به سزایی را ایفا کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.