کد خبر : 958
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1392 - 9:20

دادگستری استان در تعامل کامل با شهرداری تبریز است

دادگستری استان در تعامل کامل با شهرداری تبریز است

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی:دادگستری استان در تعامل کامل با شهرداری تبریز است رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی از عزم و اراده قوی این دستگاه برای ایجاد ، تقویت و تداوم تعامل سازنده با شهرداری تبریز در موضوعات مرتبط با این مجموعه و پرونده های موضوعه آن خبر داد. به گزارش آی نیوز به نقل

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی:
دادگستری استان در تعامل کامل با شهرداری تبریز است

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی از عزم و اراده قوی این دستگاه برای ایجاد ، تقویت و تداوم تعامل سازنده با شهرداری تبریز در موضوعات مرتبط با این مجموعه و پرونده های موضوعه آن خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز حجه الاسلام مالک اژدر شریفی که در نشست مشترک مسوولان و قضات دیوان عدالت اداری ، دادگستری استان و شهرداری تبریز سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: برای حل مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری به ویژه پرونده های مطرح در دیوان تعامل ، همکاری و اقدامی جهادی لازم است و دادگستری استان به نوبه خود تمام تلاش و همکاری های لازم را در خصوص به حداقل رسیدن مشکلات به کار خواهد بست.
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در عین حال تشکیل نشست مذکور از سوی شهرداری تبریز و بسترسازی این مجموعه برای تقویت و ارتقای سطح همکاری ها و تعامل بین بخشی میان یه نهاد دیوان عدالت اداری ، دادگستری و شهرداری را گامی مثبت و ارزشمند دانست.
حجه الاسلام شریفی در خاتمه از برنامه ریزی و اقدام شهرداری تبریز در برپایی این نشست قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.