کد خبر : 9674
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 14:14

جنجال و اعتراض در مبارزه سنگین وزن کشتی آزاد

جنجال و اعتراض در مبارزه سنگین وزن کشتی آزاد

در جریان مبارزه پرویز هادی و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی حواشی زیادی بوجود آمد.

 

 مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان، روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

در جریان رقابت های سنگین وزن انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سالن هفتم تیر، پرویز هادی دارنده مدال طلای آسیا و بازی های آسیایی  و یدالله محبی قهرمان آسیا به عنوان دو رقیب جدی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی به مصاف هم رفتند.

پس از جنجالی که در کشتی سعید عبد ولی و ایمان انصاری در کشتی وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به وجود آمد، یک مرتبه دیگر فضای سالن رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به دلیل نتیجه کشتی پرویز هادی و یدالله محبی، متشنج شد.

پرویز هادی و یدالله محبی در دیدار وزن ۱۲۵ کیلوگرمدر حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه مبارزه در پایان وقت ۲ بر ۲ به پایان رسید اما یدالله محبی به دلیل کسب امتیاز آخر برنده تشک بود. اما کادرفنی تیم آذربایجان شرقی در پایان مسابقه به نتیجه اعتراص کردند که هیات ژوری و قاضی پس از بازبینی فیلم تشخیص دادند که محبی در لحظات پایانی گلوی محبی را گرفته و به همین دلیل یک امتیاز به هادی دادند تا این آزاد کار تبریزی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود.

این موضوع موجب اعتراض شدید کرمانشاهی های حاضر در سالن و به خصوص محمد حسن محبی سرمربی سابق تیم ملی کشتی شد.در آن سوی سالن نیز ارشک محبی برادر یدالله که از نتیجه به وجود آمده به شدت ناراحت بود، با فریادهای خود اعتراضش را اعلام می کرد و حتی برخی تماشاگران اشیایی را به سمت تشک پرتاب کردند که یکی از آنها به داور اوکراینی این مبارزه برخورد کرد.

پس از بازبینی فیلم توسط داوران داخلی و خارجی هیات ژوری و رییس تشک، اعتراض هادی پذیرفته شد و یک امتیاز به هادی دادند که همین امر اعتراض شدید طرفداران محبی را بدنبال داشت تا جایی که ارشک محبی برادر یدالله محبی و عضو تیم ملی قصد داشت از میان سکوی تماشاگران خود را به پایین پرتاب کند و وارد تشک شود که ماموران نیروی انتظامی جلوی وی را گرفتند و او را به بیرون از سالن بردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.