کد خبر : 9700
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 16:36

۱۴ پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی در شهرداری منطقه یک تبریز باصرف ۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

۱۴ پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی در شهرداری منطقه یک تبریز باصرف ۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

مراسم افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی به محوریت مدیریت بحران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با استقبال شهروندان برگزار شد.

مراسم افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی به محوریت مدیریت بحران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با استقبال شهروندان برگزار شد.

به گزارش آی نیوز، احداث سالن چند منظوره بحران، خیابان ۲۰ متری بعثت فرهنگیان، پل های عابر پیاده، کانال سرپوشیده، پیاده رو سازی، پله گذاری در مناطق حاشیه نشین، توسعه باغ شمس تبریزی و احداث سرویس های بهداشتی در سطح منطقه یک از جمله این پروژه هاست.

شهردار منطقه یک تبریز در این مراسم با اشاره به محوریت بحران این پروژه گفت: توسعه زیرساخت های مقابله با بحران در مواقع غیر عادی و بروز حادثه های طبیعی از مهمترین وظایف شهرداری تبریز است.

محمد علی مولا خواه افزود: شهرداری منطقه یک با آغاز مطالعات مشترک با سازمان بحران در سطح حوزه آسیب سنجی های لازم برای تسهیل و تسریع خدمات دهی به شهروندان در مواقع غیر عادی را انجام داده است.

وی  با بیان اینکه امید است این پروژه ها فقط کاربری ورزشی و تفریحی برای شهروندان داشته باشد، اظهار داشت: انتقال سریع شهروندان و اسکان آن ها در هنگام وقوع زلزله در سالن ها و فضاهای باز تفریحی و ورزشی از اصلی ترین اهداف اجرای این پروژه هاست.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی با قابلیت کاربری های چند منظوره گفت: این پروژه ها قبل از اجرا با مدیریت تخصصی برای بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و نیاز سنجی مناطق شهری در بافت های مختلف شهری، همرا بوده است.

سعید نیکو خصلت با بیان اینکه روش های زندگی و شهر سازی در کشور های پیشرفته در شهر ها در حال تغییر است افزود: کاربری های درمانی ویژگی های خدماتی خود را از دست می دهند و به سمت کاربری های ورزشی و سلامت سوف خواهند یافت.

سونیا اندیش دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با آرزوی اینکه پروژه چند منظوره بحران منطقه یک به کاربری ورزشی صرف تبدیل شود گفت: منطقه یک شهرداری تبریز با دربرگیری بافت های گوناگون شهری گام اساسی با اجرای این پروژه ها برداشته است.

گفتنی است چندین عابر پیاده در خیابانهای هفت تیر، توانیر، یوسف آباد، گلکار و احداث کانال سرپوشیده در ضلع شرقی خیابان گلکار، کانال سرپوشیده در ضلع شمالی خیابان عباسی، کانال خیابان عباسی، پیاده روسازی در خیابانهای چایکنار امام خمینی (ره)، هتل مرمر تا راهنمائی، پارک موزیکال، سربالائی ولیعصر، خیابان تپلی باغ، پله گذاری در مناطق حاشیه نشین، احداث سرویس بهداشتی و سالن چند منظوره بحران از جمله پروژه های قابل افتتاح است که به زودی تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد.

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.