کد خبر : 995
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1393 - 11:45

دکتر نجفی: ۲۰۰ خودروی مدرن به ناوگان عمومی شهر تبریز افزوده می شود

دکتر نجفی: ۲۰۰ خودروی مدرن به ناوگان عمومی شهر تبریز افزوده می شود

 توافق شهردار تبریز و فرمانده پلیس راهور کشور؛
دکتر نجفی: ۲۰۰ خودروی مدرن به ناوگان عمومی شهر تبریز افزوده می شود

شهردار تبریز از توافق با فرمانده پلیس راهور کشور، جهت نوسازی تاکسرانی شهر تبریز خبر داد.

 

دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در دیدار صبح شنبه،( ۲ فروردین) با سردار سرتیپ اسکندر مومنی، فرماندهی محترم پلیس راه کشور، مقرر شد ۱۵۰ الی ۲۰۰ دستگاه خودروی مدرن به ناوگان تاکسیرانی تبریز افزوده شود.

وی افزود: خودروهای مورد توافق، با مدل ۲۰۱۴، از منطقه آزاد ارس وارد تبریز شده و به زودی به ناوگان تاکسیرانی شهر اضافه می شوند.

شهردار تبریز یادآور شد: تاکسی داران متقاضی می توانند جهت نوسازی و تبدل به احسن تاکسی های خود، به سازمان تاکسیرانی تبریز مراجعه کنند.

دکتر نجفی تاکید کرد: توافق با سردار فرماندهی محترم پلیس راه کشور، گام نخست، در نوسازی ناوگان تاکسرانی در سال جدید بوده و این روند با اجرای سایر برنامه ها در بخش حمل و نقل عمومی شهر تبریز، تداوم خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به رویکردهای شهرداری تبریز در مورد حمل و نقل عمومی تصریح کرد: اهتمام مدیریت شهری، در زمینه آغاز به کار هر چه سریع تر قطار شهری و ایجاد زمینه لازم برای راه اندازی تراموای، در کنار نوسازی حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و تاکسیرانی، فصل جدیدی در رویکرد مدیریت شهری مبنی بر کیفی سازی ناوگان عمومی خواهد بود.

شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان تاکسرانی، علاوه بر تاثیرگذاری در روند خدمات حمل و نقل عمومی، نقش سازنده ای در زمینه ارتقای مبلمان شهری  خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.