کد خبر : 9976
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 6:25

آغاز عملیات احداث مسیر ۱۸ متری ضلع شمالی کانال باسمنج

آغاز عملیات احداث مسیر ۱۸ متری ضلع شمالی کانال باسمنج

شهریارنیوز: عملیات احداث مسیر ۱۸ متری در ضلع شمالی کانال جاده باسمنج، از سوی شهرداری منطقه دو تبریز به منظور تسهیل تردد شهروندان آغاز شده است.

image

عملیات احداث مسیر ۱۸ متری در ضلع شمالی کانال جاده باسمنج، از سوی شهرداری منطقه دو تبریز به منظور تسهیل تردد شهروندان آغاز شده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف ساماندهی ضلع شمالی کانال جاده باسمنج و برای ایجاد محور دسترسی برای اهالی ساکن در جوار این کانال با اجرای عملیات خاکبرداری، احداث مسیر ۱۸ متری آغاز شده است.

شهردار منطقه دو حجم عملیات خاکبرداری این پروژه را در حدود ۷۰۰۰ مترمکعب عنوان کرده و افزود: علاوه بر اجرای خاکبرداری، رفع موانع پروژه اعم از جابجائی کانکس های واقع در مسیر پروژه از سایر اقداماتی می باشد که به اجرا درآمده است.  

خوشنواز فعالیت بعدی مسیر ۱۸ متری جنب کانال باسمنج را که بطول ۶۵۰ متر می باشد زیرسازی آن عنوان کرده و اظهار داشت: برای اعتبار اولیه اجرای این پروژه ۵ میلیارد ریال هزینه می شود.

بنابه گفته شهردار منطقه دو احداث این مسیر که در انتهای خیابان خورشید در حال اجراست، علاوه بر ساماندهی و زیباسازی ضلع شمالی کانال باسمنج، موجبات اتصال این مسیر را از طریق خیابان خورشید به دروازه تهران فراهم می آورد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.