کد خبر : 36477
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 13:39

نمایش «حیدربابایه سلام»، راوی زندگی و کودکی استاد شهریار با شعر و موسیقی

نمایش «حیدربابایه سلام»، راوی زندگی و کودکی استاد شهریار با شعر و موسیقی

اجرای نمایش «حیدربابایه سلام» با تعداد زیادی هنرمندان، زندگی و کودکی استاد شهریار را با شعر و موسیقی برای بینندگان به تصویر می‌کشد.

آی نیوز-  حسین منیری‌فر در حاشیه نمایش «حیدربابایه سلام» در تالار تربیت، درخصوص اجرای این نمایش فاخر گفت: اجرای نمایش «حیدربابایه سلام» از ۱۵ شهریور آغاز شده است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی اجرای نمایش «حیدربابایه سلام» به شهروندان تبریزی، گفت: اجرای این نمایش فاخر و موزیکال با کارگردانی عبدالحسین لاله به روی صحنه می‌رود.

شهردار منطقه فرهنگی تاریخی هشت تبریز اظهار کرد: نمایش «حیدربابایه سلام» با تعداد بازیگر زیاد، زندگی و کودکی استاد شهریار را با شعر و موسیقی برای بینندگان به تصویر می‌کشد.

منیری‌فر از اهالی فرهنگ‌دوست و شهروندان شریف تبریز که علاقه‌مند به فرهنگ هستند دعوت کرد تا از فرصت اجرای این نمایش بهره ببرند.

وی اظهار کرد: آیین افتتاح و اکران نمایش «حیدربابایه سلام» با حضور مجید مجیدی، کارگردان برتر و بنام کشور، شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز رقم خورد و در ۱۸ اجرا در تالار تربیت تبریز روی صحنه رفت.

براساس این گزارش، نمایش موزیکال فاخر «حیدربابایه سلام» توسط شهرداری منطقه هشت و باحمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و به کارگردانی عبدالحسین لاله در اختیار شهروندان قرار گرفته، تا ۲۷ شهریور _ سالروز وفات استاد شعر و ادب محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار _ در ۱۸ اجرا در سالن تربیت واقع در خیابان دانشسرا ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان برای خرید بلیط، می‌توانند از طریق سایت www.ebilit.com اقدام کنند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.