کد خبر : 10169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 3:11

زیباسازی مسیر بلوار جاده سنتو توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

زیباسازی مسیر بلوار جاده سنتو توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۶ از زیباسازی و رنگ آمیزی مسیر بلوار جاده سنتو تبریز با حذف دیوارنویسی‌ها و زواید بصری این منطقه خبر داد.

image

شهردار منطقه ۶ از زیباسازی و رنگ آمیزی مسیر بلوار جاده سنتو تبریز با حذف دیوارنویسی‌ها و زواید بصری این منطقه خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده گفت: زیباسازی محلات و معابر منطقه ۶ تبریز با پاکسازی تابلوهای اضافی، دیوار نوشته‌های زائد و طراحی مناسب محیط و بهره گیری از رنگ ها و نقاشی سازگار به منظور زیباسازی بصری و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح منطقه اجرا می‌شود .

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری تبریز، ورودی شمالغرب به برند تبریز تبدیل می شود.

شهردار منطقه ۶ خاطرنشان کرد: پارک‌های این حوزه در ایام تعطیلات تابستان جزو مهمانپذیرترین و مهم‌ترین اماکن عمومی تبریز بوده و ورودی شمالغرب نیز یکی از مهم‌ترین مسیرهای تردد مسافران و گردشگران طبیعت است.

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می‌شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، را تحت پوشش قرار می‌دهد .

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند .

مساحت کل فضای سبز منطقه، ۱۱۵ هکتار شامل ۲۸ پارک بزرگ و محله ای بوده و ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی و تحصیلی دارد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.