کد خبر : 10767
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 8:03

تقدیر فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از شهردار و عوامل منطقه ۶ تبریز

تقدیر فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از شهردار و عوامل منطقه ۶ تبریز

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از عوامل و شهردار منطقه ۶به خاطر برگزاری مراسم شهید زوار جنت تقدیر کرد.

 

آی نیوز، فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از عوامل و شهردار منطقه ۶به خاطر برگزاری مراسم شهید زوار جنت تقدیر کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، فرمانده بسیج شهرداری تبریز، با حضور در دفتر شهرداری منطقه ۶ از مهندس احمدزاده شهردار منطقه و همکاران این منطقه به خاطر همکاری در گرامیداشت و برگزاری مراسم تشیع و تدفین شهید مدافع حرم اکبر زوار جنت تقدیر و تشکر کرد.

حاج احمد زارعی در این دیدار گفت: در آئین تشییع پیکر شهید زوار مردم شهیدپرور و ولایت مدار تبریز به صورت کم سابقه حضور یافته و در پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم، با آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) تجدید بیعت و پیکر مطهر این شهید را بدرقه کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری پایگاه مقاومت در شهرداری تبریز تقویت و تعمیق فرهنگ بسیج، ایثار و گفتمانهای دینی  است، خاطرنشان کرد: برای اجرائی شدن برنامه ها و مصادیق پیش بینی شده در این خصوص باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

گفتنی است، شهید اکبر زوار جنت نوزدهمین شهید مدافع حرم  آذربایجان شرقی و از رزمندگان دلیر هوافضا بود که در پایگاه تیفور شهرستان حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

 در متن لوح تقدیر فرمانده سازمان بسیج شهرداری آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خادم الشهداء

برادر ارجمند جناب آقای مهندس احمدزاده

سلام علیکم

سپاس بی کران بر همدلی و همراهی و تلاش بی دریغ در خدمت رسانی به بهترین بندگان خدا و غرورآفرینان ایران اسلامی، بی شک توفیق خدمت گزاری به خانواده معظم شهدا و پاس داشتن یاد و خاطره شهدا هویتی الهی است که نصیب بندگان خاص خدا می گردد و به شکرانه این توفیق بر آستان پر عظمتش سر تعظیم فرود آورده و سجده شکر به جا می آوریم .

اینجانب به مصداق«من  لم یشکرالمخلوق ولم یشکرالخالق» از تلاش و زحمات جنابعالی و همکاران گرامی تان در خصوص برگزاری مراسم شهید مدافع حرم ،بسیجی پاسداراکبر زوار جنتی کمال تشکر و قدردانی نموده از خداوند منان سلامتی و توفیق وافر مسالت می نمایم.

احمد زارعی

مسئول سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.