کد خبر : 11414
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 3:05

آغاز فعالیت کارگروه رفاه سازمان تاکسیرانی تبریز

آغاز فعالیت کارگروه رفاه سازمان تاکسیرانی تبریز

شهریارنیوز: کارگروه رفاه سازمان تاکسیرانی با حضور مسئولین سازمان با تشرح وظایف و مشخص نمودن ساختار آن روز شنبه تاریخ ۱۳۹۷/۳/۱۱ در محل سازمان آغاز به کار کرد.

image

کارگروه رفاه سازمان تاکسیرانی با حضور مسئولین سازمان با تشرح وظایف و مشخص نمودن ساختار آن روز شنبه تاریخ ۱۳۹۷/۳/۱۱ در محل سازمان آغاز به کار کرد.

اولین جلسه کارگروه رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی پیرو اهداف سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب برای رفاه تاکسیرانان محترم و ایجاد انگیزه و شور نشاط بین آنان و خانواده های عزیزشان با تشریح وظایف و ساختار آن تشکیل شد.

در این جلسه علی پور معاون اداری و مالی سازمان ضمن تاکید بر رسالت اصلی سازمان مبنی بر حمایت و پشتیبانی از ۱۳۰۰۰  همکار خویش در حوزه خدمات دهی به مردم شریف تبریز ؛ وظیفه این گروه را در مرحله اول رصد مشکلات عدیده قشر زحمت کش تاکسیرانان محترم و بویژه خانواده های آن و در مرحله دوم ارائه و کارشناسی نمودن راهکارهای عملی در راستا برشمرد.بعد از سخنان معاونت اداری و مالی سازمان هریک از ار اعضای حاضرین در جلسه با بیان نکته نظرات پرداختند و نهایتا” مقرر گردید این کارگروه بصورت منظم هر هفته تشکیل و خروجی آن جهت تصمیم گیری ، به مراجع ذیربط ارائه گردد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.