کد خبر : 1274
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 0:57

چند توصیه برادرانه به رسول خطیبی و هواداران تراکتور

چند توصیه برادرانه به رسول خطیبی و هواداران تراکتور

آی نیوز، مهدی عزیزی – رسول خطیبی درست از روزی که مسئولیت سنگین سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز را قبول کرده است در معرض آماج حملات گسترده و انتقادات اکثرا نابجا قرار گرفته است.

هرچند رسول خطیبی یکی از پر افتخار ترین بازیکنان تبریز در عرصه باشگاهی و ملی بوده است و همچنین کارنامه مربیگری وی در تیم های تبریزی نیز مشخص و کاملا قابل دفاع است
اما با این حال انتقادات بدانجایی رسیده است که رسول خطیبی را نیز به ستوه در آورده است.
اگر نگاهی به سایت های هواداری تیم های لیگ برتری بیاندازیم متوجه خواهیم شد که در هیچ تیمی به اندازه تراکتورسازی در معرض حملات و انتقادات هواداران قرار نگرفته است.
هرچند به قطع یقین اکثر انتقادات و فضاسازی ها علیه رسول خطیبی با نیت خالص انجام می گیرد ولی باید اذعان نمود این اقدامات قطعا به ضرر تیم خواهد بود.
سخنی با هواداران:
رشد و تعالی باشگاه معظم تراکتورسازی در چند سال اخیر در سایه همدلی و همراهی هواداران با باشگاه تراکتورسازی در درجه اول و در درجه دوم تلاشهای بازیکنان مربیان و در درجه سوم تلاشهای مدیران اتفاق افتاده است.
هر اندازه که از میزان این همدلی و همراهی هواداران با تیم کاسته شود به همان اندازه بر میزان اثر گذاری رسانه های مرکز نشین و طرفدار تیم های سرخابی تهران بر تضعیف تیم تراکتورسازی افزوده خواهد شد.
تحلیل محتوای رسانه های ورزشی آذربایجان شرقی و همچنین رسانه های کشوری این نتیجه را به دست می دهد که بر خلاف اکثر رسانه های سراسری که سعی می کنند با بحرانی نشان دادن وضعیت تراکتور این تیم را وارد بحران سازند اکثریت رسانه های استان و قلم بدستان ورزشی نویس آذربایجان شرقی چنین اعتقادی ندارند.
از سوی دیگر هواداران باید این تامل را داشته باشند چگونه است که برخی سایتها و روزنامه ها که غرض و مرض آنها نسبت به تیم های تبریز و آذربایجان در طی برهه های مختلف مشخص شده است چرا الان خود دایه مهربان تر از مادر برای تراکتورسازی شده اند.
آیا این امر واقعا از سر دلسوزی است و یا اینکه اهداف دیگری مد نظر است.
اینکه باید انتقاد بجا داشته باشیم تا اشکالات تیم رفع شود و از فرصت ها استفاده کنیم در آن شکی نیست.
آما مسئله تلخ این است که برخی رسانه ها و برخی محافل به ظاهر دوستدار تراکتور نقشه هایی در سر دارند که بعد از هفته پنجم رسول خطیبی را وادار به استعفا نمایند تا آنها به متامع مد نظر خود دست یابند.
سخنی با رسول خطیبی:
رسول خطیبی همواره نشان داده است که با هوش و ذکاوت خدادادی خود و با تعصب مثال زدنی به ورزش تبریز و آذربایجان همواره با جان و دل برای ورزش آذربایجان تلاش می کند.
اما باید این نکته را نیز مد نظر قرار داشته باشد که ارتباط دو سویه و تعریف شده وی با هواداران واصحاب رسانه آذربایجان شرقی می تواند کمک حال وی باشد.
چه مشاوره ها و پیشنهادات بدون غرض و مرض اهالی رسانه استان از یک سو و هم چنین مد نظر قرار دادن نگرانی های هواداران از سوی دیگر می تواند به ترمیم کاستی ها و رفع نگرانی های هواداران تراکتور گردد.
سایت خبری آی نیوز اعلام می کند همواره به دنبال تقویت و حمایت از تیم های آذربایجان و مربیان و بازیکنان بومی و زحمت کش این استان است
به همین دلیل همواره تلاش و آرزوی ما این است که با انتقال انتقادات و پیشنهادات واقعی از طریق سایت به تیم های ورزشی بخصوص تیم پرطرفدار تراکتورسازی گامی هرچند کوچک در راستای احیای فوتبال بومی منطقه آذربایجان برداریم.

 

رسول خطیبی هواداران تراکتور

رسول خطیبی هواداران تراکتور

رسول خطیبی هواداران تراکتور

رسول خطیبی هواداران تراکتور


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.