کد خبر : 5301
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 7:13

انبوهکاری های ۴۲۰ هکتاری در آرپا دره سی قابل تقدیر است

انبوهکاری های ۴۲۰ هکتاری در آرپا دره سی قابل تقدیر است

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم تخصیص اعتبارات نگهداری و عمرانی سازمان‌ پارک‌ها، در شش ماه نخست سال تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، مهندس سعید محدث صبح امروز در گزارش خود در صحن علنی شورا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به نوع وظایف و ماموریت‌های سازمان پارک‌ها، تخصیص اعتبارات در شش ماه دوم، تناسبی با برنامه‌های این سازمان ندارد .
وی تاکید کرد: خیز بلندی که سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز در بدنه‌سازی اتوبان‌های کسایی و پاسداران داشته است، در آینده‌ای نزدیک، کمربندی میانی شهر را با محوری سبز و بانشاط پوشش خواهد داد .
مهندس محدث همچنین یادآور شد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز در بوستان‌های عباس میرزا و آرپادره‌سی، گام‌های موثری در توسعه فضای سبز پایدار برداشته است.
این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: در این راستا، جنگل‌کاری ۸۰۰ هکتاری در مجموعه عباس‌میرزا در سال‌های اخیر شروع شده و با سرعت مناسبی نیز پیگیری می‌شود.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: همچنین در شمال شهر نیز در سه سال اخیر، شاهد انبوه‌کاری ۴۲۰ هکتاری در مجموعه آرپادره‌سی بوده‌ایم که حجم عملیات اجرایی در آن، از نظر کاشت و نگهداری قابل‌تقدیر است .
وی در پایان خاطرنشان کرد: احداث پارک‌های هزار مترمربعی ویژه محلات که مورد تاکید شورای اسلامی شهر است، باید بیشتر مورد توجه سازمان پارک‌ها قرار گیرد


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.