کد خبر : 13327
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 7:16

دستور شهردار تبریز برای ساماندهی وضعیت معابر شهری/ نهضت آسفالت آغاز می‌شود

دستور شهردار تبریز برای ساماندهی وضعیت معابر شهری/ نهضت آسفالت آغاز می‌شود

شهریارنیوز: شهردار تبریز ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی زیرساختهای شهری و تامین آسایش و رفاه شهروندان، دستور آغاز نهضت آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر را صادر کرد.

image

شهردار تبریز ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی زیرساختهای شهری و تامین آسایش و رفاه شهروندان، دستور آغاز نهضت آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر را صادر کرد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر در این خصوص اظهار داشت: به منظور تامین رضایت شهروندان و اصلاح زیرساختهای گردشگری تبریز ۲۰۱۸ بهبود وضعیت معابر و شریانهای اصلی شهر به عنوان یکی از اولویتهای کلانشهر تبریز مورد توجه قرار دارد.

مهندس شهین باهر اظهار داشت: پیرو ابلاغ پروژه های مصوب سالجاری درخصوص اجرای پروژه آسفالت اساسی در سطح معابر، خیابانها و محلات سطح شهر، دستور تسریع در برگزاری مناقصه آزاد برای تعیین پیمانکار اجرای آسفالت اساسی در مسیرهای اعلام شده صادر شد.

در این دستور آمده است: طبق شرایط و ضوابط برگزاری مناقصه های اجرای پروژه های آسفالت اساسی مناطق شهرداری، در تهیه برآورد اولیه، تامین آسفالت و هزینه دستمزد لحاظ شده و بر ضرورت شروع عملیات بلافاصله پس از ابلاغ بنده مناقصه تاکید شود.

همچنین طبق دستور شهردار کلانشهر تبریز با توجه به ساماندهی آسفالت معابر و تامین رفاه شهروندان و تسهیل عبور و مرور هیچ الزامی به تامین آسفالت از کارخانه سازمان عمران نبوده و تامین آسفالت از تمامی کارخانجات اعلامی که مورد تائید معاونت عمرانی مرکز باشد امکانپذیر خواهد بود.

طبق دستور شهردار کلانشهر تبریز، با بررسی وضعیت موجود آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر، مسیرهای تعیین شده برای اجرای آسفالت اساسی برحسب ضرورت و اهمیت مسیر تردد شهروندان و گردشگران در مناطق دهگانه به شرح ذیل اعلام شده است:

شهرداری منطقه ۱ تبریز: راهنمایی تا گلکار و زیرگذر آبرسان – کوی ولیعصر بعثت فرهنگیان

شهرداری منطقه ۲ تبریز: جاده باسمنج باندهای شمالی و جنوبی – یاغچیان بلوار فتح

شهرداری منطقه ۳ تبریز: خیابان امامیه – میدان تیر تا آخر طالقانی

شهرداری منطقه ۴ تبریز: خیابان نیروی هوایی

شهرداری منطقه ۵ تبریز: اتوبان پاسداران حدفاصل میدان فهمیده تا طرح تبادل امام علی (ع) – بلوار ۳۵ متری باغمیشه حدفاصل میدان شهید فهمیده تا ورودی خانه چوبی

شهرداری منطقه ۶ تبریز: جاده سنتو

شهرداری منطقه ۷ تبریز: بلوار ملت حد فاصل پل تراکتور و پل وادی رحمت – خیابان شهید رحمان برگی لاله

شهرداری منطقه ۸ تبریز: چایکنار حدفاصل پل دارایی تا پل قائم مقام – کوچه ارک

شهرداری منطقه  ۱۰ تبریز: خیابان ایده‌لو حدفاصل اتوبان پاسداران تا بازارچه سیلاب باند غربی

یادآور می شود، با دستور صریح شهردار کلانشهر تبریز پروژه های آسفالت اساسی معابر یاد شده توسط شهرداران مناطق با اجرای مناقصه آزاد در سریعتر زمان ممکن آغاز و تا پیش از فصل بارشها انجام خواهد شد

بر این اساس، سایر مسیرهای دارای اولویت برای اجرای آسفالت اساسی همزمان با هماهنگی معاونت عمرانی مرکز پیگیری و از طریق سازمان عمران یا برگزاری مناقصه آزاد اقدام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.