کد خبر : 14579
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 5:54

ساماندهی محدوده ۶ کیلومتری مهرانه رود سرعت گرفت

ساماندهی محدوده ۶ کیلومتری مهرانه رود سرعت گرفت

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: همزمان با ساماندهی بسترمهرانه‌رود در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه راهی اهر احداث دیوارسنگی در قسمتی از این محدوده با10 میلیارد ریال هزینه آغاز شد.

image

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: همزمان با ساماندهی بسترمهرانه‌رود در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه راهی اهر احداث دیوارسنگی در قسمتی از این محدوده با۱۰ میلیارد ریال هزینه آغاز شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۵تبریز، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت تاریخی و گردشگری برج خلعت پوشان که در مسیر جاده تهران واقع شده، ساماندهی مسیر ۶ کیلومتری بستر رودخانه توسط این منطقه آغاز شده است.

 وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت ساماندهی بنای خلعت پوشان این محدوده به یکی ازمسیرهای گردشگر پذیر تبریز تبدیل می شود.

هوشیار با بیان اینکه در فاز اول این پروژه اقدام به رفع تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی در بستر مهرانه‌ رود شده است، گفت: در ادامه ساماندهی بستر مهرانه رود احداث دیوار سنگی به طول ۲۰۰متر شروع شده است.

 وی هزینه این پروژه را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پس از اتمام فاز اول این پروژه، سایر عملیات عمرانی با هدف تبدیل مهرانه‌رود به یکی از مناطق تفریحی و گردشگرپذیر تبریز آغاز خواهد شد.

 به گفته شهردارمنطقه پنج در این محدوده مسیرهای پیاده روی ، دوچرخه سواری و همچنین قسمت های خدماتی وتفریحی پیش بینی شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.