کد خبر : 15988
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 16:59

فقط ۱۵ درصد کودکان کشور به مهد می روند

فقط ۱۵ درصد کودکان کشور به مهد می روند

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: فقط ۱۵ درصد جمعیت کودکان کشور از آموزش های ارائه شده در مهدهای کودک بهره مند می شوند.

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم آغاز سال تحصیلی افزود: این درحالی است که باید بستری فراهم شود که تمام کودکان ایران بتوانند آموزش‌های همه جانبه‌ای را در مهد‌های کودک دریافت کنند.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان از جمله یک کودک چهار ساله مهد کودکی، گفت: سازمان تامین اجتماعی نیز آمادگی دارد با حضور کادر پزشکی مجرب، مداخلات مورد نیاز حادثه دیدگان اهواز را انجام دهد.
محسنی بندپی خاطرنشان کرد: از طریق سازمان بهزیستی و اجرای طرح محب (ارائه مشاوره های سلامت روان در بلایا و حوادث) تلاش می‌کنیم آثار روحی ناشی از این حادثه تروریستی را برای مردم اهواز به حداقل برسانیم.
وی با استقبال از حذف تکالیف درسی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی گفت: نقطه قوت بهزیستی که روی آن هدف گذاری شده است، ایجاد نشاط در مهدهای کودک است.
محسنی بندپی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۰ آدینه مهد، ۲۰۰ مهد قرآنی، هزار و ۲۰۰ حاشیه مهد، هشت هزار مهد شهری و هفت هزار و ۵۰۰ مهد روستایی در سراسر کشور در تلاش هستند برای رشد و تکامل کودکان آموزش‌های همه جانبه‌ای را ارائه دهند.
سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: اصرار داریم رشد و تکامل اجتماعی، ارتباطی، جسمی و روانی کودکان مورد توجه قرار گیرد و همه ابعاد وجودی کودکان به صورت درست آموزش داده و پایه ریزی شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.